تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

۲۹۴ میلیون محتوا در فتنه اخیر علیه نظام اسلامی تولید شد

در انگلیس از هر شهروند برای پخش برنامه های بی‌بی‌سی ۱۱ پوند حق اشتراک دریافت می کنند اما برای ایرانی ها به صورت رایگان پخش می کنند
کد خبر: ۵۸۴۴۴

۲۹۴ میلیون محتوا در فتنه اخیر علیه نظام اسلامی تولید شد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نظام سلطه همه توان خود را برای به نتیجه رساندن فتنه و آشوب‌های اخیر در کشور به کار گرفت ولی به حول و قوه الهی موفق نشد، گفت: ۲۹۴ میلیون محتوا در این مدت علیه نظام اسلامی تولید و منتشر شد.

حجت الاسلام منصور امامی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی ماکو افزود: در فتنه و آشوب های اخیر، دشمن سونامی چند بُعدی علیه جمهوری اسلامی راه انداخت.

وی اضافه کرد: در انگلیس از هر شهروند برای پخش برنامه های بی‌بی‌سی ۱۱ پوند حق اشتراک دریافت می کنند اما برای ایرانی ها به صورت رایگان پخش می کنند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است و تمام اتفاقاتی که غرب در برابر ایران انجام می دهد، واکنش آن ها در برابر انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جمهوری اسلامی تمام مبانی غربی ها را در اکثر حوزه ها به چالش کشیده و غربی ها می دانند که اگر با انقلاب اسلامی معارضه نکنند، از بین خواهند رفت.

حجت‌الاسلام امامی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر و تسبیح تاریخ است و برخی کشورها با آمریکا که تولید کننده ۲۴ درصد ثروت دنیاست فقط در عرصه های اقتصادی معارضه دارند اما آمریکا از ایران واهمه دارد و این ترس به‌خاطر گفتمان ناب انقلاب اسلامی ایران است که نظام لیبرال سرمایه داری را تهدید می کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) توانست گفتمانی را ایجاد کند که مقابل لیبرال دموکراسی بایستد و همه مسوولان باید افق دیدشان در جهت تمدن سازی باشد و سردار سلیمانی بر همین اساس ایران را حرم می دانست.

وی اضافه کرد: وظیفه تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه این است که باید خود را با این افق تطبیق بدهد و جایگاه و نقش خود را در آن پیدا و حرکت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مردم به وظیفه خود در انقلاب عمل کرده اند و وظیفه مسوولان است که به بیانات رهبری در حوزه تمدن سازی اسلامی و حکومت اسلامی عمل کنند.

حجت‌الاسلام امامی تصریح کرد: عده ای چون نمی توانند خود را با افق دید رهبر انقلاب تطبیق بدهند، درک نمی کنند در کدام پیچ تاریخی قرار داریم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز