تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

زاهدان/مرزهای شرق ایران بزودی با پهپاد رصد می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر تقویت تجهیزات مرزبانی در مرزهای شرق کشور گفت: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۵۸۸۳۹

زاهدان/مرزهای شرق ایران بزودی با پهپاد رصد می‌شود

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان با مطلوب ارزیابی کردن امنیت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با رصد و حضور به موقع پلیس امروز امنیت در جای جای این منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد.

وی بیان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استانهای کشور با وجود تمام خباثت‌هایی که دشمنان برای این استان داشتند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن در ما در این استان شاهد بودیم که مردم پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را ناامید کردند.

وی تاکیدکرد: امروز به واسطه مسوولیت‌هایی که سردار محمد قنبری فرمانده سابق سیستان و بلوچستان داشتند، خدمت ایشان در این استان خاتمه یافت تا در پلیس آگاهی کشور در طرح مبارزه با سارقان مشغول به خدمت باشند و یکی از فرزندانی که در این استان سابقه حضور داشته را به فرمانده انتظامی معرفی کردیم که با همکاری مردم و همراهی مسوولان بتوانند در ماموریت خطیر خودشان قدم‌های مثبت و رو به جلویی را بردارند.

سردار رادان بیان کرد: اگر ماموریت‌های پلیس را در انواع خودش بخواهیم تعریف کنیم ۲ نوع خدمت برجسته است یک خدمت انتظامی و دوم خدمت اجتماعی است که ما خدمت اجتماعی را همراهی اجتماعی و برجسته تر می دانیم.

وی ادامه داد: خدمت اجتماعی به پیوست مردم حتما برنامه فرهنگی خاص خودش را می‌خواهد که باز برگرفته از همراهی و همکاری مردم است؛ بدین ترتیب با استفاده از قلم، رسانه و استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنر متعالی و با همکاری مردم تلاش خواهیم کرد که خدمت انتظامی خوبی را به مردم داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در برنامه ما و بر اساس همکاری و قولی که دولت دادند بنا داریم در استان‌های مورد هدف بویژه سیستان و بلوچستان نهضت خانه سازمانی را راه بیندازیم که بیشتر کارکنان ما از خانه سازمانی بهره‌مند شوند که به معیشت آنان کمک شود.

وی تاکید کرد: حتما حامی همکارانی هستیم که نسبت به ماموریت خودشان تعصب دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند؛ امنیت نقطه‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد.

با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم "دوستعلی جلیلیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پیش از این سردار محمدقنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود و سردار جلیلیان فرمانده انتظامی شهرری به عنوان فرمانده انتظامی جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز