تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی:

شناسایی عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار است

هرگونه نتایج پیگیری ها از جمله مداخله بیگانگان و بدخواهان ملت و عوامل نفوذی دشمنان در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۹۱۱۶

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به دنبال ماموریت رئیس مجلس کمیسیون امنیت ملی از همان روزهای مسمومیت دانش آموزان جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار کرده و این موضوع در دستور کار کمیسیون است.

 وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره مسمومیت دانش آموزان پرداخت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اعضای کمیسیون در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوع بررسی علل مسمومیت دانش آموزان را با قید فوریت در دستور کار قرار داده است رئیس مجلس از همان روزهای اول به این کمیسیون ماموریت پیگیری داد و جلساتی با مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: ما بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام ضد انسانی اصرار داریم و این موضوع همچنان در دستور کار کمیسیون است. هرگونه نتایج پیگیری ها از جمله مداخله بیگانگان و بدخواهان ملت و عوامل نفوذی دشمنان در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی عوامل این رخداد در دستور کار مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی قرار دارد لذا از همه مسئولان و همکاران و آحاد ملت ایران می خواهم که مراقب خلق شایعات باشند دشمنان ملت از هر حادثه ای برای ایجاد تشنج استفاده می کنند؛ ان شاءالله که آنها ناکام خواهند ماند و نمی توانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه شب گذشته این کمیسیون اظهار کرد: بعد از جلسه مجلس برای رسیدگی بودجه کمیسیون امنیت ملی جلسه ای با مقامات ذیربط کشوری در حوزه انتظامی، امنیتی، پدافند غیرعامل و دستگاه های آموزشی و سایر دستگاه های ذیربط داشته تا این موضوع را پیگیری کنند و هم افزایی حداکثری بین دستگاه ها ذیربط برقرار شود.

وی ادامه داد: از همه همکاران درخواست می کنم اعتماد کامل به مسئولان ذیربط داشته باشند که شبانه روز این موضوع را پیگیری می کنند. اگر نکته ای باشد توسط دستگاه ها اعلام می شود؛ مدیریت مواضع و موضع گیری و بیان مطالب در پیگیری موضوع و به نتیجه رسیدن آن کمک می کند اگر همکاران ما در مجلس با احساس مسئولیت مواردی را مطرح می کنند قطعا برای هم افزایی دستگاه ها برای پیگیری موضوع است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز