تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

ویس‌کرمی، نماینده مجلس: مسمومیت‌ها برای انتقام گرفتن از نوجوانانی است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند

آزمایشاتی روی ترکیباتی که در محیط پیدا کرده‌اند، انجام شده که هنوز نتایجش نهایی نشده است، اما مسلم است که مسمومیت‌های ایجاد شده خفیف است و خداراشکر به مرگ منجر نشده و بیشتر از نوع استنشاقی است.
کد خبر: ۵۹۲۶۱

ویس‌کرمی، نماینده مجلس: مسمومیت‌ها برای انتقام گرفتن از نوجوانانی است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند
به گزارش معاصر به نقل از ایلنا؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خرم‌آباد در مورد پیگیری کمیسیون در خصوص مسمومیت‌های ادامه‌دار دانش آموزان بیان کرد: کمیسیون آموزش با کمیسیون بهداشت مجلس و وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و نماینده وزارت اطلاعات جلسه‌ای داشتیم که جلسه خوبی هم بود و نمایندگان دغدغه‌های خود را بیان کردند و بزرگواران در وزارت اطلاعات نیز گزارشی در حیطه کار خود را ارائه کردند.

مهرداد ویس کرمی ادامه داد: آنچه مسلم به نظر می‌رسد این کار شیطنت است و بیشتر آرامش روانی جامعه را هدف گرفته است و قصد دارند با اقداماتی ایذایی، وضعیت روانی خانواده‌ها و جامعه را به هم بریزند و مدارس و دانشگاه‌ها را که نتوانستند در اغتشاشات تعطیل کنند، این بار به نوع دیگری و با دخالت خانواده‌ها به تعطیلی بکشانند.

ویس کرمی درخصوص آزمایشات انجام شده برای تشخیص عامل مسمومیت‌ها افزود: آزمایشاتی روی ترکیباتی که در محیط پیدا کرده‌اند، انجام شده که هنوز نتایجش نهایی نشده است، اما مسلم است که مسمومیت‌های ایجاد شده خفیف است و خداراشکر به مرگ منجر نشده و بیشتر از نوع استنشاقی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز