تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

برخی محلات شهرکرمانشاه روز یکشنبه با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شوند

ساکن در محله‌های مذکور خواسته شده با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.
کد خبر: ۵۹۲۷۷

برخی محلات شهرکرمانشاه روز یکشنبه با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شوند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه شنبه شب، از افت فشار و یا قطعی آب در محدوده منطقه سه شهر کرمانشاه مرکز استان در روز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه خبر داد.

 در اطلاعیه شرکت آبفا آمده است: محله‌های نوکان و شهرک دانش منطقه سه شهر کرمانشاه به منظور تعمیرات و تعویض شیرآلات چاه آب شهرک نوکان توسط واحد اجراییات شهر کرمانشاه محله‌های مذکور در روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر به مدت هشت ساعت با افت فشار و قطعی آب مواجه خواهند بود.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در محله‌های مذکور خواسته شده با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

در پایان اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه آمده است: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.
شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

استان دو میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز