تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

مانور مشترک نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی قشم برگزار شد

مانور مشترک نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی شهرستان قشم (طرح فجر تا فطر) امروز - چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱ - همزمان با روزهای پایانی آخرین ماه سال در این شهرستان مرزی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۲۱۲

مانور مشترک نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی قشم برگزار شد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,مالک یزدان پناه روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مانور مشترک  اظهار داشت: این تمرین به منظور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در آستانه آغاز سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با همراهی ادارات دامپزشکی، منابع طبیعی، شیلات، شهرداری، اصناف سازمان منطقه آزاد، شبکه بهداشت و درمان و نماینده شرکت غله در شهرستان قشم برگزار شده است.

وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری این مانور (طرح فجر تا فطر) ضمن تشدید نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی به منظور حفظ آرامش و ثبات بازار در شهرستان قشم با تخلفات گران‌ فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم صدور صورتحساب، کم فروشی و عدم درج قیمت با سرعت و اولویت پیگیری و برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم توضیح داد: از تمامی قشموندان و مسافران نوروزی ورودی به جزیره قشم تقاضا داریم، گزارشات و شکایات خود را از طریق تماس با شماره ۱۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir ثبت کنند.

یزدان پناه اضافه کرد: جهاد کشاورزی شهرستان قشم در زمینه تامین مایحتاج عمومی از جمله گوشت، مرغ، برنج و شکر اقدامات تامینی لازم را انجام داده که به زودی اطلاع‌ رسانی در این زمینه انجام می‌ شود.

وی گفت: ۲ تیم ۲ نفره ویژه جهاد کشاورزی شهرستان قشم برای بازرسی و کنترل بر بازار محصولات کشاورزی در ایام پایان سال، تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان برنامه‌ ریزی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم افزود: در اجرا و برگزاری این مانور گشت مشترک از تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و عرضه محصولات کشاورزی و دامی در شهر قشم و شهر بندری درگهان بازدید به عمل آمد که یک واحد متخلف پلمب و به یک واحد دیگر نیز تذکر بهداشتی داده شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز