تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

امام جمعه تبریز: توافق ایران و عربستان تحرکات آمریکا در منطقه را کمرنگ می‌کند

این توافق و ادامه توافقات با کشورهای دوست و همسایه در منطقه، توطئه های ایران ستیزانه دشمنان را خنثی و ادامه حضور آمریکا در منطقه را کمرنگ تر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۳۰۶

امام جمعه تبریز: توافق ایران و عربستان تحرکات آمریکا در منطقه را کمرنگ می‌کند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: توافق اخیر ایران و عربستان سعودی تحرکات آمریکا در منطقه را کاهش داده و کمرنگ می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در جمع طلاب و روحانیون شهرستان بستان آباد، افزود: این توافق و ادامه توافقات با کشورهای دوست و همسایه در منطقه، توطئه های ایران ستیزانه دشمنان را خنثی و ادامه حضور آمریکا در منطقه را کمرنگ تر خواهد کرد.

وی این توافق را یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ دولت سیزدهم ارزیابی کرد که می تواند آثار مثبتی در منطقه داشته باشد.

آل هاشم بر نقش طلاب در جهاد تبیین تاکید و اظهار کرد: نقش طلاب در این عرصه بسیار خطیر و بااهمیت است و باید بر تلاش و همت بیش از پیش در این زمینه اضافه کنیم.

وی با اشاره به ماموریت و رسالت طلاب و روحانیون برای توسعه فرهنگی و ارتقای معنویت در جامعه، یادآورشد: نباید فضاسازی ها و فعالیتهای مخرب دشمنان و بدخواهان در فضای مجازی در روحیه و انگیزه طلاب برای انجام ماموریت های خود خلل ایجاد کند.

وی یکی از پروژه های منحوس دشمنان در فضای مجازی را تطهیر خاندان پهلوی عنوان و اضافه کرد: کسانی که در زمان این رژیم زندگی کرده یا در تاریخ ننگ و خیانت های این خاندان بر پیکر این کشور و مردم را مطالعه کرده اند، وظیفه دارند حقایق را به نسل های جوان منتقل کنند.

آل هاشم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه مستمر همه مردم و نهادها دانست و افزود: اگر شهدا را فراموش کنیم روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه کمرنگ خواهد شد.

وی خانواده های معظم شهدا را مجسمه های صبر و استقامت خواند و ادامه داد: عزت و احترام پداران و ماداران شهیدان در جامعه در واقع ارج نهادن به فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز