تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

رئیس مجلس پاکستان حلول سال نو شمسی را به ملت ایران تبریک گفت

رئیس مجلس پاکستان آغاز سال جدید ایرانی ۱۴۰۲ را تبریک گفته و تاکید کرد که پاکستان و مردم آن مفتخر به همسایگی با ایران و برخورداری از روابط قوی و دیرینه هستند.
کد خبر: ۶۰۶۰۸

رئیس مجلس پاکستان حلول سال نو شمسی را به ملت ایران تبریک گفت

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رئیس مجلس ملی پاکستان با تبریک به ملت و دولت ایران به مناسبت نوروز ۱۴۰۲وحلول سال جدید خورشیدی، گفت: پاکستان همیشه و در تمامی شرایط در کنار برادران ایرانی خود ایستاده است.

 روابط عمومی پارلمان پاکستان با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در اختیار دفتر ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: «راجا پرویز اشرف» رئیس مجلس ملی فرا رسیدن نوروز باستانی که نوید بهار، فصل طراوت، شادابی و پیام آور دوستی و ترویج برادری است را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه نوروز تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: رئیس مجلس پاکستان آغاز سال جدید ایرانی ۱۴۰۲ را تبریک گفته و تاکید کرد که پاکستان و مردم آن مفتخر به همسایگی با ایران و برخورداری از روابط قوی و دیرینه هستند.

راجا پرویز اشرف افزود: ملت و مجلس پاکستان در شادی جشن نوروز با برادران و خواهران ایرانی خود شریک هستند و افتخار می کنند که هر دو کشور همواره در شرایط سخت همچنین در مجامع منطقه‌ای و بین المللی از یکدیگر قویا حمایت‌ می‌کنند.

وی تاکید کرد: پاکستان و ایران دو کشور دوست و برادر در شادی و غم کنار هم هستند و ما همواره حامی ایران در منطقه و جهان هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز