تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

رییس ستاد انتفاضه: صحنه عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است

مردم مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد برخواهند آورد که تنها راه آزادی قدس مقاومت است و امروز شاهد این مسیر در سرزمین های اشغالی هستیم.
کد خبر: ۶۰۹۸۸

رییس ستاد انتفاضه: صحنه عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: صحنه عقب نشینی رژیم صهیونیستی سه سال پس از شهادت سردار دل ها، شدت گرفته که این امر به برکت خون شهید سلیمانی و کسانی است که در جبهه مقاومت علیه داعش و قدس مبارزه کردند.

رمضان شریف روز سه شنبه در مراسم اعلام جزییات مراسم روز جهانی قدس از محل گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران افزود: همه کفار عالم جمع شده اند تا مسلمانان در صحنه آزادسازی اراضی اشغالی شکست بخورند اما شواهدی که امروز در سرزمین های اشغالی می بینیم حاکی از آن است که روزهای جهانی قدس، آن فریادها و آن بازخوانی های پرونده فلسطین در ۴۴ سال گذشته، آن حمایت ها، کمک ها و توانمندسازی جبهه مقاومت به بار نشسته است.

وی تصریح کرد: امروز از هر زمان دیگری به آزادی بیت المقدس و فلسطین اشغالی نزدیک تر هستیم و روز جهانی قدس امسال روز اعلام پایان پیمان ننگین، خفت بار و ذلت بار آبراهام است که ابتکار رییس جمهور ظالم و قدار آمریکا بود و برخی کشورها گول آن جنایتکار تاریخی را خوردند اما ملت های مسلمان آن را برنتابیدند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد برخواهند آورد که تنها راه آزادی قدس مقاومت است و امروز شاهد این مسیر در سرزمین های اشغالی هستیم.

وی ابراز کرد: امروز رژیم صهیونیستی در تلخ ترین و پیچیده ترین بحران های اجتماعی و سیاسی خود گرفتار است و بحران امنیتی این رژیم از چندسال پیش آغاز شده بود اما امروز شاهد بحران اجتماعی و سیاسی در این کشور نیز هستیم.

شریف خاطرنشان کرد: بحران امنیتی در گذشته مقابله با فلسطینی ها بود اما امروز سزمین های اشغالی صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی است که می خواهد در مقابل تمامیت خواهی جریان دیگر از آنها بایستد و این فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است که از آن استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که تا دیروز آهنگ حمایت از رژیم صهیونیستی را دنبال می کردند پشیمان شده اند و امروز شاهد مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی به سمت سرزمین خودشان هستیم؛ امروز هیچ امنیتی در مناطق اشغالی وجود ندارد.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: فرزندان فلسطین و فرزندان شهید سلیمانی کاری کردند که صهیونیست دیگر دنبال پیشروی نباشد و دور آن محدود زمین ها نیز دیوار بتنی بکشند؛ امروز در جای جای سرزمین اشغالی مبارزه مسلحانه علیه رژیم جریان دارد و اینها از برکات روز جهانی قدس و ۴۴ سال راهپیمایی ملت ماست.

وی بیان داشت: از گلزار شهدای کرمان به روح شهید سلیمانی عرض می کنم که ای فرمانده دلاور، میدان دار و شهید قدس، ما بازماندگان مکتب شما، این راه را با تمام قدرت و انگیزه مضاعف ادامه می دهیم.

شریف همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس هستیم و در ستاد انتفاضه و قدس تصمیم گرفتیم که این روز را امسال از محضر مرقد مطهر شهید سرافراز امت اسلامی و قهرمان ملت ایران و شهید راه قدس اعلام کنیم.

وی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در روز ۲۳ ماه مبارک رمضان، مصادف با ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در پهنه جغرافیای ایران اسلامی، جهان اسلام و اقصی نقاط کره زمین برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: ۴۴ سال از نامگذاری معجزه‌گون روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی(ره) می گذرد و فلسفه این روز حمایت همه جانبه امت اسلامی و آزادی خواهان جهان از آرمان فلسطین است.

وی تصریح کرد: ۴۴ سال است که ما دومین راهپیمایی ملی کشور را در روز جهانی قدس برگزار می کنیم و مقام معظم رهبری که سکان دار انقلاب هستند، همواره بر آرمان و کمک به فلسطین و تلاش برای حمایت از آن تاکید دارند؛ علمدار این صحنه نیز سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود.

شریف ادامه داد: امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات در تقویت جبهه مقاومت هستیم؛ این شهید تلاش کرد که راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین یاد بدهد. حاج قاسم الهام بخش مبارزه همه جانبه با تکیه بر بازوان فلسطینی ها شد و آنان مجددا راه مقاومت را در پیش گرفتند.

وی افزود: فلسطینی ها طی ۲ سال گذشته ۳۰۰ شهید تقدیم آرمان های خود کردند و مردم این کشور فقط در سال جاری ۹۰ شهید در غزه، کرانه باختری، سرزمین های ۱۹۴۸ و در سرزمین ۱۹۶۷ تقدیم آرمان فلسطین کردند.

شریف بیان کرد: امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطین و جبهه مقاومت و به برکت تدابیر مقام معظم رهبری و میدان داری شهید سلیمانی و شاگردان تربیت یافته در مکتب او، سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری اشغال شده فلسطین صحنه مبارزه و رویارویی با صهیونیست‌هاست.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: امیدواریم همانطور که مردم ایران در روزی به آرزوی آزادسازی خرمشهر رسیدند، امت اسلامی نیز بازگشت بیت المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند.

وی ابراز داشت: به فلسطینی ها می گویم که مردم ایران سرافرازانه برای ادای تکلیف شرعی و برای کمک به مظلومان پشتیبان شما بوده و هستند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم و مشکلات بسیاری را تحمل کردند اما آرمان مقدس فلسطین مساله فعلی جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا این مراسم به مناسبت اعلام برنامه‌های روز قدس در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با حضور خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز