تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

معاون امنیتی وزیر کشور: رژیم صهیونیستی ، دوران سخت و تاریک خودش را طی می‌کند

رژیم صهیونسیتی امروز دوران سخت و تاریک خودش را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۱۲۱۴

معاون امنیتی وزیر کشور: رژیم صهیونیستی ، دوران سخت و تاریک خودش را طی می‌کند

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ معاون امنیتی وزیر کشور گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دو جمله در وصیتنامه‌های شهدا تکراری است، چه آنانی که در دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم که در جنگ با داعش به شهادت رسیدند و این دو جمله همین کلمات مادر شهید بود یعنی اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب.

مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور عصر دوشنبه ۱۴ فروردین در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم میلاد حیدری در جمع مردم شهرستان قرچک اظهار کرد: شهادت فنا شدن انسان برای میل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

وی گفت: شهید همواره زنده است و نزد خداوند متعال روزی می‌خورد، مقام شهادت مقامی است که امام راحل فرمودند شهادت فخر اولیا است و قله عبودیتی است که قهرمانانی همچون میلاد حیدری و دیگر شهدا به دلیل شایستگی‌ها، گلچین شده که به این قله رفیع دست پیدا می‌کنند.

معاون وزیر کشور افزود: شهید میلاد حیدری و همرزمانش بنابه دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به سوریه اعزام شد اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید و برای او و فرزندان، همسر و خانواده‌اش باعث افتخار است.

وی این اتفاق برای کشور جای تاسف دارد، ادامه داد: تاسف از این لحاظ که از وجود این ستاره درخشان خدمت‌گذار به اسلام، مردم و کشور محروم شده است اما قطعا راه این شهید والامقام توسط جوانان این مرز و بوم با صلابت‌تر و قاطع‌تر طی خواهد شد.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: رژیم صهیونسیتی امروز دوران سخت و تاریک خودش را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: به شما ملت عزیز مومن که با زبان روزه در این تشییع با شکوه حاضر شدید ، اعلام می‌کنم که مطمئن باشید. مسؤولان در قوای سه گانه بر رفع نگرانی‌های مردم در خصوص حجاب مصمم هستند. مسأله حجاب یک فریضه واجب الهی است و همه شهدای ما توصیه کردند که اگر قصد ادامه راه ما را دارید، باید جامعه عفیفانه را مراقبت کنید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز