تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

اعضای باند کلاهبرداری و جعل سند در البرز دستگیر شدند

پلیس برای تحقق شعار در سال جاری برنامه های جدی برای مبارزه با قاچاق کالا دارد تا از این طریق نقش خود را در این زمینه ایفا کند.
کد خبر: ۶۱۳۷۳

اعضای باند کلاهبرداری و جعل سند در البرز دستگیر شدند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند کلاهبرداری که با جعل سند املاک اقدام به فروش آن ها به ۱۰ نفر از شهروندان کرده بودند توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق جعل سند و فروش املاک غیر به شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که کلاهبرداران ابتدا سند برخی از املاک را جعل کرده و سپس آن را بین خود چند دست مبایعه می کردند و با پایین گذاشتن قیمت ملک طعمه های خود را شناسایی و از این طریق اقدام به ۱۰ فقره کلاهبرداری کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه سه نفر از کلاهبرداران شناسایی و در چند عملیات جداگانه همه آنها دستگیر شدند.

نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۱۰ فقره کلاهبرداری ملکی به ارزش حدود ۱۶۰ میلیارد ریال اقرار کردند.

اعضای باند کلاهبرداری و جعل سند در البرز دستگیر شدند

کشف انبار دپو خرما و برنج در کرج

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار ذخیره بیش از ۲۳ تن خرما و سه و نیم تن برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سردار حمید هداوند اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه کارشناسان اداره صمت در اجرای طرح های بازدید از انبارهای نگهداری کالاهای اساسی یک انبار ذخیره بیش از ۲۳ تن خرما و حدود ۳ هزار و۵۰۰ کیلو گرم برنج قاچاق را در شهر کرج شناسایی کردند.

وی افزود: ارزش کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شد.

هداوند عنوان کرد: پلیس برای تحقق شعار در سال جاری برنامه های جدی برای مبارزه با قاچاق کالا دارد تا از این طریق نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز