تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

معاون قوه قضاییه: اقدامات جدی در مهار تورم صورت گیرد

تولیدکنندکان و کارآفرینان و کسانی که در عرصه های مختلف فعالیت می کنند، نقش اساسی در این حوزه خواهند داشت.
کد خبر: ۶۱۴۲۴

معاون قوه قضاییه: اقدامات جدی در مهار تورم صورت گیرد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اقدامات جدی در مهار تورم باید صورت گیرد و دستگاه قضا در این زمینه عزم خود را جزم کرده است.

 اصغرجهانگیر پنجشنبه شب در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان البرز با حضور در شهرستان اشتهارد در نشستی با تولیدکنندگان دانش بنیان این شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، افزود: رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کردند که سال جدید سال شیرینی برای مردم باشد.

وی افزود: نکته ای که در سال جاری مهم و مورد تاکید رهبری است، تبریک به خدمتگزاران، آنهایی که گره از کار مردم باز می کنند لذا خدمت به ملت در این عرصه از زمان، ارزشی والا خواهد داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بیان کرد: تولیدکنندکان و کارآفرینان و کسانی که در عرصه های مختلف فعالیت می کنند، نقش اساسی در این حوزه خواهند داشت.

جهانگیر تصریح کرد: اگر بخواهیم رشد تولید داشته باشیم قطعا باید شعار سال‌ و به ویژه مهار تورم را جدی گرفت چراکه مهار تورم تنها به تولید کننده مرتبط نیست بلکه به دولت و حاکمیت برمی گردد.

وی ادامه داد: اولین و مهم‌ترین اقدام، نقدینگی در جامعه است که ارزش پول ملی حفظ شود و باعث نشود کارگر ریال را به دلار تبدیل کند.

وی بیان کرد: در بحث مهار تورم آنجاییکه لازم است به دولت کمک می شود و اگر بانکها ناترازی ایجاد می کنند توسط دادستانی و بخش های نظارتی دستگاه قضا کنترل خواهد شد.

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز