تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶

رجز خوانی نتانیاهو: دشمنان بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد

نتانیاهو همچنین گفت که وی خواستار آرام‌سازی اوضاع است و قاطعانه علیه تندروهایی که دست به خشونت می‌زنند، عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۱۴۳۴

رجز خوانی نتانیاهو: دشمنان بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو در جلسه کابینه کوچک امنیتی موسوم به "کابینت" در پی موشک باران مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از خاک لبنان بدون نام بردن از گروه خاصی تنها گفت: به دشمنانمان ضربه خواهیم زد و آن‌ها بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

 وی در عین حال مدعی شد: تمایلی به تغییر وضعیت حاکم بر اماکن مقدس در قدس نداریم.

نتانیاهو همچنین گفت که وی خواستار آرام‌سازی اوضاع است و قاطعانه علیه تندروهایی که دست به خشونت می‌زنند، عمل خواهد کرد.

وی در عین حال افزود: اختلافات داخلی نمی‌تواند مانع پاسخ ما به دشمنان شود.

سخنان نتانیاهو پس از آن بیان می شود که با سیاست های افراطی کابینه وی و حضور وزیران تندرو چون ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی شرایط سرزمین های اشغالی بحرانی شده است.

شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در فلسطین اشغالی امروز بعد از ظهر از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیرهلی خطر در شهرک‌های «شلومی» و «نهاریا» و چند شهرک دیگر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند.

همچنین منابع عبری اعلام کردند که رژیم اشغالگر ساحل «نهاریا» را تخلیه کرده و از شهرک‌نشینان ساکن مناطق نزدیک به مرزهای لبنان خواسته است که به پناهگاه‌ها بروند.

در همین حال، سایت صهیونیستی «ماکو» اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی با موج حمله موشکی بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون است.

«هلیل بیتون روزین» خبرنگار صهیونیست نیز در این باره اعلام کرد که حدود ۱۰۰ موشک در عرض ۱۰ دقیقه شلیک شده است و چند صهیونیست نیز مجروح شده‌اند.

در پی این حمله رسانه های صهیونیست اعلام کردند که تا چند لحظه دیگر صهیونیست‌ها یک نشست امنیتی فوری را با مشارکت وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برگزار می کنند.

از سوی دیگر، خبرنگار المنار نیز از حمله راکتی رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «القلیله» در نزدیکی شهر «صور» در جنوب لبنان خبر داد.

وی در این باره گفت: ارتش رژیم صهیونیستی حدود ۱۵ راکت را در پاسخ به حمله به شمال فلسطین اشغالی به اطراف شهرک القلیله شلیک کرده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» هم از بسته شدن حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی به دلیل حملات موشکی از خاک لبنان به این منطقه خبر داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز