تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

وزیر جنگ صهیونیست: آماده مقابله با تمامی احتمالات جنگی هستیم

اظهارات مقامات صهیونیست درحالی انجام می شود که جلسه امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی با تشتت همراه بود.
کد خبر: ۶۱۴۴۳

وزیر جنگ صهیونیست: آماده مقابله با تمامی احتمالات جنگی هستیم

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بامداد جمعه ادعا کرد که نیروهای تل آویو برای مقابله با تمامی احتمالات جنگی آماده است.

 گالانت که پس از پایان جلسه نشست کوچک امنیتی موسوم به "کابینت" سخن می گفت، اعلام کرد که ارتش اسرائیل آمادگی دارد که در تمامی جبهه ها با همه پیش آمدهای احتمالی مقابله کند.

اظهارات گالانت همزمان با آن مطرح می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در پایان جلسه کابینه امنیتی مدعی شد: پاسخ "اسرائیل" از امشب و بعد از آن، برای دشمنانمان گران تمام خواهد شد.

اظهارات مقامات صهیونیست درحالی انجام می شود که جلسه امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی با تشتت همراه بود.

رادیو رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که جلسه کابینه شاهد اختلافات شدید و تلخ بین فرماندهان ارتش و یکی از وزیران کابینه بوده که نتانیاهو جانب فرماندهان ارتش را گرفته است.

از سوی دیگر کارشناسان نظامی در واکنش به جلسه کابینت اسرائیل اعلام کردند که احتمالا این حملات محدود به غزه نخواهد شد بلکه در جبهه‌های دیگری نیز انجام خواهد گرفت.

این ادعا درحالی مطرح می شود که منابع فلسطینی به نقل از میانجیگران صلح میان اسرائیل و فلسطینیان اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی گسترده نخواهد بود.

ساعاتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بصورت گسترده نوار غزه به ویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که مسؤولیت آن را متوجه حماس کردند، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال بمباران نوار غزه، گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافنی با جنگنده‌های اسرائیلی، شهرکهای اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند.

درپی حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، نیروهای مقاومت فلسطین شهرکنشین اشکول در مجاورت غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز