تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

خسارت سنگین بخش گردشگری رژیم صهیونیستی به دنبال حملات موشکی مقاومت

پیش از وقوع همه‌گیری کرونا و در سال ۲۰۱۹ سرزمین های اشغالی میزبان حدود ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار بازدیدکننده بود که این گردشگران رقمی بالغ بر ۲۳ میلیارد شِکل، معادل ۷ میلیارد دلار، به اقتصاد تل آویو سرازیر کردند.
کد خبر: ۶۱۴۴۷

خسارت سنگین بخش گردشگری رژیم صهیونیستی به دنبال حملات موشکی مقاومت

به گزررش معاصر به نقل از ایرنا؛ به دنبال حملات موشکی نیروهای مقاومت در روزهای گذشته و موشک باران شهرک نشینان صهیونیست در چند روز اخیر ، منابع رسانه ای از خسارت سنگین بخش گردشگری رژیم تل آویو خبر میدهند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون ارائه آمار و ارقام تنها اعلام کرد که تنها در چند ساعت ناامنی و حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی، بخش گردشگری اسرائیل چند صدها هزار شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) خسارت دیده است.

پیش از وقوع همه‌گیری کرونا و در سال ۲۰۱۹ سرزمین های اشغالی میزبان حدود ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار بازدیدکننده بود که این گردشگران رقمی بالغ بر ۲۳ میلیارد شِکل، معادل ۷ میلیارد دلار، به اقتصاد تل آویو سرازیر کردند.

طی روزهای گذشته به دنبال اهانت صهیونیست ها به نمازگزاران فلسطینی و حمله به معتکفان در مصلی القبلی در مسجد الاقصی، نیروهای مقاومت فلسطین طی دو سه روز اخیر صدها راکت به سوی شهرک نشینان صهیونیست روانه کردند.

صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی در پی درگیری با مردم فلسطین در سال ۲۰۱۴ دچار اختلال شده بود.

شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب جلیل در فلسطین اشغالی بعد از ظهر پنجشنبه از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حملات اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیرهای خطر در شهرک‌های «شلومی» و «نهاریا» و چند شهرک دیگر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند.

همچنین منابع عبری اعلام کردند که رژیم اشغالگر ساحل «نهاریا» را تخلیه کرده و از شهرک‌نشینان ساکن مناطق نزدیک به مرزهای لبنان خواسته است که به پناهگاه‌ها بروند.

در همین حال، سایت صهیونیستی «ماکو» اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی با موج حمله موشکی بی‌سابقه‌ای مواجه هستند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این حمله موشکی بزرگ ترین حمله موشکی به اراضی اشغالی از سال ۲۰۰۶ تا کنون است.

«هلیل بیتون روزین» خبرنگار صهیونیست نیز در این باره اعلام کرد که حدود ۱۰۰ موشک در عرض ۱۰ دقیقه شلیک شده است و چند صهیونیست نیز مجروح شده‌اند.

ساعاتی پیش نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه بویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که تل آویو مسؤولیت آن را متوجه حماس کرد، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال این حملات گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافندی با جنگنده‌های اسرائیلی، در چندین نوبت مختلف شهرکهای اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند که در جریان آن تاکنون یک صهیونیست زخمی شده است.

درپی حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمد و شهرکنشینان در پناهگاهها پناه گرفتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز