تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی فقط زبان سلاح را می فهمد

فقط با محکوم کردن خالی، نمی توان جنایت ها و تجاوزهای اشغالگران به مسجدالاقصی و نمازگزاران و معتکفان را متوقف کرد.
کد خبر: ۶۱۵۴۴

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی فقط زبان سلاح را می فهمد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با دشمن جنایتکاری روبروییم که فقط زبان سلاح و زور را می فهمد.

احمد المدلل روز شنبه افزود: این همان چیزی است که مقاومت در پاسخ به جنایت های دشمن بر آن تاکید کرده و به دشمن فرصت تغییر قواعد درگیری را نداده است.

وی اضافه کرد: فقط با محکوم کردن خالی، نمی توان جنایت ها و تجاوزهای اشغالگران به مسجدالاقصی و نمازگزاران و معتکفان را متوقف کرد.

المدلل گفت: موشک با موشک و خون با خون پاسخ داده خواهد شد و اشغالگران مسئول کامل تنش آفرینی در منطقه هستند.

وی بیان کرد: تجاوز به مسجدالاقصی، تجاوز به همه اعراب و مسلمانان است و دفاع از مسجدالاقصی و معتکفان در آن، وظیفه هر مسلمان است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی گفت: پاسخ های مقاومت مانند عملیات جوانان انقلابی در اغوار و تل آویو و عملیات گردان جنین و دیگر گروه‌های مقاومت در کرانه باختری، تبلور واقعی وحدت و یکپارچگی میدان و جبهه ها در سرزمین فلسطین است.

المدلل اضافه کرد: زمانی که از یکپارچگی میدان سخن می گوییم، پاسخ مقاومت به جنایت اشغالگران از جنوب لبنان می رسد.

«انتظار داریم که همه جبهه های مقاومت تا زمان نابودی اشغالگران، از همه مناطق به مرزهای فلسطین متصل شود».

وی اظهار داشت: حضور صدها هزار نمازگزار در مسجدالاقصی نشانه اراده ملت فلسطین در دفاع از این مسجد است و ماشین جنگی صهیونیست ها این ملت را نمی ترساند.

به گزارش ایرنا،‌ نظامیان صهیونیستی دور تازه‌ای از خشونت با فلسطینیان در مسجدالاقصی را آغاز کرده‌اند؛‌به طوری که بامداد چهارشنبه گذشته به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند. در آن حمله، بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر بازداشت شدند.

از چهارشنبه تاکنون مسجدالاقصی مکان درگیری و تنش میان نظامیان مسلح صهیونیستی و فلسطینیان معتکف در مسجد است.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

چندین عملیات شهادت‌طلبانه نیز در شهرهای مختلف انجام شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز