تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
طاهری:

یک جام را از پرسپولیس گرفتند و برای گرفتن جام دوم هم استارت زده‌اند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یک جام را از پرسپولیس گرفتند و خیلی وقت است که برای گرفتن جام دوم هم استارت زده‌اند.
کد خبر: ۶۱۶۰
علی اکبر طاهریاخبار معاصر: علی اکبر طاهری در مورد اینکه علی کفاشیان گفته استنباط های طاهری در مورد مهندسی بودن اشتباهات داوری علیه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال اشتباه است، اظهار داشت: کفاشیان یا هر عزیز دیگری که صحبتی را انجام می‌دهد اظهاراتش محترم است، اما وقتی اتفاقات چند وقت اخیر را کنار هم می‌گذاریم نمی‌دانیم باید چه بگوییم. در این شرایط این سؤال پیش می‌آید که چرا اشتباهات داوری علیه پرسپولیس رخ می‌دهد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً امکان دارد پرسپولیس به خاطر اعتراض به وضعیت داوری از لیگ کنار بکشد، خاطرنشان کرد: وقتی پیش از این هم چنین مشکلاتی پیش آمده بود اعلام کردم که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید در مورد چنین مسئله‌ای اظهارنظر کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هواداران پرسپولیس بسیار محترم هستند و ما نباید با اشتباهات‌مان با احساسات آنها بازی کنیم. چرا با تصمیمات غلط احساسات هواداران را جریحه‌دار می‌کنند؟ نمی‌شود در این شرایط سکوت کرد و باید از پرسپولیس و هوادارانش دفاع کنیم.

طاهری در ادامه این گفت‌وگو تصریح کرد: مهدی تاج با من تماس داشت و گفت که قرار است بیانیه‌ای در دفاع و حمایت از پرسپولیس صادر کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند برای پرسپولیس دیگر از این اشتباهات رخ نخواهد داد و اینکه خیلی‌ها معتقد هستند که یک جام از پرسپولیس گرفته شده است، گفت: واقعیت این است که یک جام را از پرسپولیس گرفتند و خیلی وقت است که برای گرفتن جام دوم هم استارت زده‌اند. متأسفانه کاری کرده‌اند که ما امتیازی به دست نیاوریم. ما به خاطر اشتباهات کم امتیاز از دست نداده‌ایم.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز