تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

جهاد اسلامی: مقاومت آماده انتقام است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: تشدید جنایات اشغالگران و هدف قرار دادن مردم و مقدسات ما شعله‌های انتفاضه را در همه عرصه‌ها بلندتر خواهد کرد و دشمن می‌داند که مقاومت ما با جانفشانی‌های فراوان آماده انتقام است.
کد خبر: ۶۱۸۳۱

جهاد اسلامی: مقاومت آماده انتقام است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق نابلس بر آمادگی مقاومت فلسطین برای گرفتن انتقام این جنایات تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: تشدید جنایات اشغالگران و هدف قرار دادن مردم و مقدسات ما شعله‌های انتفاضه را در همه عرصه‌ها بلندتر خواهد کرد و دشمن می‌داند که مقاومت ما با جانفشانی‌های فراوان آماده انتقام است.

در این بیانیه همچنین آمده است: به خانواده دو شهید و همه ملت فلسطین در نابلس تسلیت می‌گوئیم و بر ادامه راه شهدا تاکید می‌کنیم.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود آورده است: از توده‌های مردم و رزمندگان دلیر مقاومت می‌خواهیم راه مقاومت را تا پیروزی موعود ادامه دهند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که عصر امروز (سه‌شنبه) «سعود عبد الله الطیطی» و «محمد غازی أبو ذراع» دو جوان فلسطینی اهل اردوگاه «بلاطه» بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم اشغالگر در روستای «دیرالحطب» واقع در شرق نابلس (کرانه باختری) به شهادت رسیدند.

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی دو نفر از فلسطینیان را به بهانه تیراندازی آنها به سمت یک مرکز ایست‌بازرسی در نابلس به شهادت رساندند.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که این دو جوان فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه با نظامیان اشغالگر در نزدیک شهرک «الون موریه» واقع در روستای دیر الحطب در شرق نابلس شهید شدند.

در همین حال، منابع صهیونیستی گزارش دادند که یک نظامی صهیونیست در عملیات استشهادی با سلاح سرد در نزدیکی شهرک «کریات» در الخلیل زخمی شد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای پس از نشست دوره‌ای خود اعلام کردند که تهدیدهای رژیم صهیونیستی ملت فلسطین را نخواهد ترساند و این رژیم تاوان هر جنایتی را که انجام دهد، پس خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: عملیات قهرمانانه در «غور اردن»، «تل ربیع» اشغالی، حملات موشکی غزه، لبنان و سوریه، حمایت مردمی ما در داخل اراضی اشغالی و درگیری‌های مستمر و فزاینده در سراسر کرانه باختری اشغالی نشان دهنده اتحاد و همبستگی متقابل همه جبهه‌های رویارویی و جبهه‌های درگیری با رژیم اشغالگر بود و توانایی ملت ما برای شکست دشمن را به اثبات رساند.

عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز