تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

قلم رسانه‌های انقلابی، موشک‌های ایران در جنگ فرهنگی علیه دشمن هستند

دشمن بر نقاط اقتدار ما تازید و زنان ما را نشانه گرفت، قضاوت با اهل رسانه بود که در این جنگ ترکیبی با هنر و قلم خوشان صحبت می کردند و با خبر و تحلیل جامعه زنده ایران اسلامی را پاسداری کردند.
کد خبر: ۶۲۲۳۱

قلم رسانه‌های انقلابی، موشک‌های ایران در جنگ فرهنگی علیه دشمن هستند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: قلم رسانه‌های انقلابی به مثابه موشک‌های ایران در جنگ فرهنگی هستند که بر سر دشمن فرود می آیند.

سردار پاسدار رستم علی رفیعی آتانی عصر یکشنبه در نشست ضیافت افطار اصحاب رسانه استان قزوین افزود: وقایع اخیری که دشمن سال گذشته آنرا طرح ریزی کرد در واقع جنگ جهانی سوم در حوزه فرهنگی بود، چرا که این بار تمام استکبار در یک طرف و ایران در طرف دیگر بود.

وی با اشاره به نقش موثر اصحاب رسانه در جنگ روانی که دشمن علیه کشور به پا کرد،اضافه کرد: پاییز بر ما سخت گذشت اما امروز پیروز هستیم، به آن روز فضای مجازی بنگرید که دشمن میدان دار بود، اما اکثر شما خبرنگاران سنگ تمام گذاشتید.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه دستگاه دروغ ساز دشمن به میدان آمده و فضا را آلوده ساخته بود،افزود: دشمن هنرمندانه به میدان آمد و جنگ چند وجهی ایجاد کرد اما در نهایت این رسانه‌های جریان انقلاب اسلامی بودند که پیروزی را برای مردم تبیین کردند.

این مسوول با ذکر اینکه این جنگ برای رسانه است و فرماندهان آن نیز خود اصحاب قلم هستند، به خبرنگاران توصیه کرد که با علایق و سلایق سیاسی خودتان قلم بزنید اما در روز حادثه در کنار مردم باشید و به مردم اعتماد کنید.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: نباید اعتماد ملی آسیب ببیند و باید با همدیگر باشیم و روز حادثه در اوج آتش بازی دشمن مردم را تنها نگذاریم، آن‌هایی که دست دشمن را خواندند و فریب نخوردند امروز روسفید هستند.

وی ادامه داد: دشمن بر نقاط اقتدار ما تازید و زنان ما را نشانه گرفت، قضاوت با اهل رسانه بود که در این جنگ ترکیبی با هنر و قلم خوشان صحبت می کردند و با خبر و تحلیل جامعه زنده ایران اسلامی را پاسداری کردند.

سردار رفیعی آتانی خطاب به اصحاب رسانه یادآور شد: تیترهایی که زدید و جامعه را به آرامش رساندید اصل پیروزی اهالی رسانه در مقابل دشمن بود؛ امروز ما مجددا انتظار داریم حس خودباوری و اعتماد به نفس ایرانیان را به رخ دشمن بکشید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز