تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

البرز/برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور استاندار

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید برای تولید مسکن ارزان و مصرفی اقشار مختلف جامعه از طریق هم افزایی و مشارکت انبوه سازان و سازندگان خوش نام مسکن در استان اقدام کنیم.
کد خبر: ۶۲۴۶۱
 
البرز/برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور استاندار
 
به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: نهضت تامین و تولید مسکن با رویکرد قیمت ارزان و کیفیت بالا برای اقشار با درآمد کم و متوسط استان باید راه اندازی شود. وی ادامه داد: براین اساس باید از ظرفیت انبوه سازان و سازندگان مطرح مسکن با ارائه بسته های تشویقی، استفاده کنیم. عبداللهی با اشاره به ضرورت توجه به نمای ساختمان های شهر، گفت: ضرورت دارد در خصوص ایجاد نظم و استحکام نمای بناها، متولیان نظارت کافی داشته باشند.
 
وی به لزوم راه اندازی و حمایت از تعاونی های مسکن در استان، افزود: این امر روند خانه دار شدن مردم را تسهیل و تسریع می کند بنابراین باید با ساختار و رویکرد ویژه ای نسبت به پشتیبانی از آنها اقدام کنیم. استاندار البرز گفت: موانع تمامی تعاونی های استان را مورد بررسی قرار می دهیم و برای حل آنها تدابیر لازم را اتخاد می کنیم. وی افزود: تعیین تکلیف بناهای فاقد پایان کار، یکی از موضوعاتی است که باید در سطح کلان برای آن تصمیم گیری شود. در این نشست ضمن بررسی و تصمیم گیری برای ۱۳ پرونده، موانع پروژه یاس تعاونی سپاه نیز با حضور نماینده تعاونی و مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم اتخاذ شد.
 
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز