تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

نماینده یزد: جنگ اقتصادی و ضعف مدیریت منشاء مشکلات اقتصادی کشور است

همه به این اذعان دارند که رشد و توسعه اقشار بسیج در زمان سردار شهید حجازی رخ داد و همت این شهید عزیز سبب بسط و گسترش فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شد.
کد خبر: ۶۲۵۶۰

نماینده یزد: جنگ اقتصادی و ضعف مدیریت منشاء مشکلات اقتصادی کشور است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور به دلیل جنگ اقتصادی دشمن و ضعف مدیریت این بخش بوجود آمده که با تغییر و تحولاتی که در دولت شکل گرفته امید به رفع این مسائل افزایش می یابد.

محمد صالح جوکار روز پنجشنبه در مراسم سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج سیدمحمد حجازی در یزد افزود: رهبر معظم انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید اعلام کردند ولی به واسطه ضعف مدیریت‌ها شاهد افزایش قیمت برخی کالا و مخصوصا افزایش قیمت خودرو و برخی تعرفه‌ها و محصولات پتروشیمی در ابتدای سال بودیم که این روند صحیح نیست و باید مدیریت می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز حرف اول را در سطح منطقه می‌زند، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها جمهوری اسلامی را تهدید کردند ولی با توجه به پیشرفت‌های ایران اسلامی با هر اقدامی از سوی آنها پاسخ سنگین‌تری را دریافت خواهند کرد و نابودی رژیم صهیونیستی پیش از موعد مقرر انجام می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش فرمودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید که با توجه به وضعیت نابسامان این رژیم این نابودی سریع‌تر رقم خواهد خورد.

جوکار با اشاره به خدمات بسیار ارزنده سردار شهید حجازی در زمان پیروزی انقلاب و برای حفظ و تدوام آن گفت: اگر به گذشته بسیج توجهی داشته باشیم متوجه خدمات و اقدامات اثربخش شهید حجازی در بسیج خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تشکیل و توسعه اقشار مختلف بسیج در زمان قبل از شهید حجازی وجود نداشت، افزود: همه به این اذعان دارند که رشد و توسعه اقشار بسیج در زمان سردار شهید حجازی رخ داد و همت این شهید عزیز سبب بسط و گسترش فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر این که شهید حجازی ولایت‌مدار و ولایت پذیر محض بود، اظهار کرد: هر زمانی که رهبر معظم انقلاب مطالباتی از مجموعه بسیج داشتند شهید حجازی با برگزاری جلسات متعدد و مشورت با سرداران و نخبگان به دنبال تحقق آن بر می‌آمدند.

جوکار با بیان اینکه شهید حجازی ۴۰ سال برای انقلاب و اسلام خدمت کرد، گفت: شهید حجازی ابتکار عمل را در سایه خلاقیت رقم زد که بر همین اساس شاهد فعالیت‌های نو و جدید در مجموعه‌های تحت مدیریت این شهید عزیز بودیم.

وی با اشاره به اینکه اگر شهدا الگوی ما باشند دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد، افزود: دشمن دنبال نفوذ است که باید راه‌های نفوذ بسته شود و بدون شک تا زمانی که بسیجیان در عرصه باشند دشمن در هیچ زمینه‌ای موفق نخواهد بود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهید حجازی از فرماندهان دفاع مقدس و سپاه بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز