تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

متفکرآزاد: مجلس برای دستیابی به رضایت مردم به سایر قوا کمک می‌کند

مجلس همچنین به سایر قوای نظام برای دستیابی به رضایتمندی مردم و حل مسائل کشور کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۶۴۷

متفکرآزاد: مجلس برای دستیابی به رضایت مردم به سایر قوا کمک می‌کند

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبری برای پرداختن مسئولان به اصل مسائل و دوری از حاشیه‌ها گفت: مجلس به سایر قوای نظام برای دستیابی به رضایتمندی مردم و حل مسائل کشور کمک خواهد کرد.

روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بیانات رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر مبنی بر این بود که مسئولان و مردم نباید به حواشی مشغول شوند، افزود: تاکید موکد ایشان بر این بود که قوای سه‌گانه باید همدلی، همکاری و هم‌افزایی داشته باشند و مانع یکدیگر برای حل مسائل کشور نشوند و راه برون رفت از مسائل را می‌توانند با تعامل با هم پیدا کنند.

نماینده مردم تبریز ضمن اشاره به این‌که «نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند»، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیاندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

متفکرآزاد با تاکید بر این‌که «فرمایشات امروز رهبری بسیار روشن و مبتنی بر روح ملت و امت واحد بود»، عنوان کرد: فرمایشات امروز ایشان در خصوص امت یکپارچه و به دور از اختلافات برگرفته از قرآن بود که می‌فرماید اگر اختلافی بینتان باشد عزت و اقتدارتان به هم می‌ریزد و وجود اختلاف در بین مردم از هم گسیختگی و نابودی به وجود می‌آورد؛ لذا بیانات رهبری در خصوص تحمل یکدیگر و پرداختن به اهم مسائل کاملا روشن بود و تاکید بر توجه به اصل مسائل به جای حواشی داشت.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد که فرمایشات و تاکیدات رهبری را حتما اجابت کرده و سرلوحه رفتارها و کنش‌های‌مان قرار دهیم.

این عضو کمیسبن آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مجلس همچنین به سایر قوای نظام برای دستیابی به رضایتمندی مردم و حل مسائل کشور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز