تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

تاریخ برگزاری کشتی بانوان تغییر کرد

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کشتی از تغییر تاریخ برگزاری رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد
کد خبر: ۶۲۷۴۶

تاریخ برگزاری کشتی بانوان تغییر کرد

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,شیدا شهریان اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که قرار بود در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار شود، در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه در تهران سالن شهدای هفتم تیر انجام می‌شود. در این دوره از مسابقات، کشتی‌گیرانی از تمامی استان‌ها حضور خواهند داشت.

وی افزود: برگزاری این مسابقات باهدف آمادگی کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات آسیایی پیش رو است و کشتی‌گیران ۱۸ سال و بزرگ‌تر، مجاز به شرکت هستند و مسابقات در کلاس کشتی آزاد کمربند و در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۷۵+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

شهریان با تأکید بر اینکه مسابقات بدون ارفاق وزن و بر اساس آخرین قوانین و مقررات اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز برای حضور آلیش‌کاران در مسابقات قهرمانی آسیا، تعداد کشورها و اسامی آنها را اعلام نشده است؛ اما جهت آمادگی برای هر زمانی که تاریخ اعلام شد، زودتر اردو برگزار و بانوان کشتی‌گیر در اردو تمرین خواهند کرد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه هر تیم ۶ وزن دارد؛ اما برخی استان‌ها ممکن است در هم اوزان، کشتی‌گیر نداشته باشد، تصریح کرد: بچه‌های تیم ملی پارسال همه شرکت می‌کنند و آنهایی که مسابقات استانی را گذرانده‌اند در کشوری هم شرکت می‌کنند؛ اما برخی از اعضای تیم ملی که در استانی نبودند فقط در انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

شهریان یادآور شد: آنا براتی سرمربی تیم ملی هم نمی‌تواند در این مسابقات شرکت کند و هدی نقیبی مربی تیم ملی هم به‌عنوان کمیته فنی مسابقات و نماینده مربیان حضور خواهد داشت.

اسامی داوران قضاوت‌کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

سرپرست فنی: لیلا امانی نبی (اصفهان)

ژوری: سمیه خانی بختیاری (گلستان)

داوران: آمنه سرهنگی (تهران)، معصومه لعل گلستانی (تهران)، محبوبه دبیری (گلستان)، محدثه عابدی مقدم (خراسان رضوی)، معصومه بخشیان (آذربایجان شرقی)، فاطمه غفاری (گلستان)، عزیزه رسولی (گلستان)، مستانه جان‌محمدی (مازندران)، زهرا صادقی (فارس)، نیلوفر آزادی (فارس)، عاطفه رحمتی (گلستان)، نرگس خسروی (یزد)، تهمینه سلاح ورزی (لرستان)، درنیا قنبری (خوزستان)، زینب یزدانی (خراسان شمالی)، سارا خدا رحمی (کرمانشاه)، فاطمه آل بوعفری (خوزستان)، عظیمه آهنگران (گلستان)، طاهره گودرزی (مرکزی)، فاطمه کاظمی (خوزستان)، معصومه جوادی (خوزستان)، فاطمه داغی (خوزستان).

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کشتی بانوان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز