تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

کسب پنج مدال مسابقات ملی و بین المللی توسط ورزشکاران لرستانی

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزشکاران این استان در سال جاری علاوه بر اعزام های متعدد به مسابقات قهرمانی ملی و بین المللی، پنج مدال این رقابت ها را کسب کردند.
کد خبر: ۶۳۲۶۲

کسب پنج مدال مسابقات ملی و بین المللی توسط ورزشکاران لرستانی

 

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان لرستان سید آرش قیاسیان، اظهار کرد: جوانان این استان پرچم دار ایران در میادین برون مرزی بوده و ازابتدای سال۱۴۰۲ مدال های مختلفی کسب کرده اند.

وی یادآور شد: کسب مدال طلای مسابقات بین المللی جام نوروز و عنوان برترین بانوی ورزشکار در سال ۱۴۰۱ توسط الهام حسینی وزنه بردار لرستانی در سال جاری ثبت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به کسب مدال طلای سجاد پیردایه کشتی گیر نوجوان لرستانی در مسابقات بین‌المللی جام پیروزی ترکیه طی سال جاری افزود:‌ علی فتحی گنجی نیز موفق به کسب مدال طلای مسابقات جام رمضان و ارتقای رکورد ملی پرتاب نیزه در کشور شد.

قیاسیان تصریح کرد:‌ کسب مدال طلای مسابقات بین المللی جودو توسط رومینا فولادی در مسابقات بین المللی جام نوروز و کسب مدال نقره علی جعفری از هیات دوومیدانی لرستان در مسابقات جهانی پرتاب نیزه کشور استرالیا از دیگر موفقیت های ورزشکاران لرستانی از ابتدای سالجاری بوده است.

وی گفت: همچنین رکسانا کاظمی، علی یار احمدی و محمدسامان بیرانوند جوانان لرستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی بوده اند.

نصب دوربین در خانه‌ کشتی خرم‌آباد

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی لرستان برای اولین بار در سطح استان لرستان دوربین‌های DVR برای ۶ تشک خانه‌کشتی شهرستان خرم‌آباد نصب شد.

این دوربین‌ها با حمایت بخش خصوصی به صورت متحرک نصب شده است و در زمان انجام مسابقات جهت تصویربرداری و بازبینی تصاویر در سالن خانه کشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان فعالیت می کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مدال مسابقات ملی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز