تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

دیدار معاون سیاسی استانداری البرز با ائمه جمعه شهرهای کمالشهر و مهرشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت انعکاس دستاوردهای دولت مردمی در راستای جهاد تبیین و نقش حمایتی ائمه جمعه در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۴۱۰

دیدار معاون سیاسی استانداری البرز با ائمه جمعه شهرهای کمالشهر و مهرشهر


به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه محترم مهر شهر و حجت الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه محترم کمالشهر ضمن ابلاغ سلام استاندار محترم از حمایت و پشتیبانی های ائمه جمعه در شهرستان تقدیر و قدردانی کرد و به بررسی و رسیدگی مسائل و مشکلات شهرهای مذکور پرداخت.
وی به اثرگذاری بیانات ائمه جمعه اشاره کرد و با قدردانی از حمایت های انجام شده از دولت مردمی، خواستار استمرار امیدآفرینی در جامعه شد.
ولی پوری بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام بین مسئولان تاکید کرد، افزود: نقش ائمه جمعه وحدت آفرینی و انسجام اجتماعی است.
در این دیدار دغدغه های فرهنگی و اجتماعی مردم کمالشهر، مشکلات زیر ساختی موجود شهرستان، ضرورت ساخت مصلی خانه عالم و مراکز فرهنگی، همکاری شهرداری و شورای اسلامی با دستگاه های فرهنگی تاکید شد.
همچنین حل مساله خانه های قولنامه ای مهر شهر از دیگر مسائل مطروحه توسط امام جمعه محترم مهر شهر بود و بر ضرورت تولیت شهید گمنام از سوی شورای اسلامی شهر و دستگاه های فرهنگی که پیکر مطهر ایشان در پارک بوستان مهر کیانمهر مدفون است تاکید شد.
گفتنی است اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین رضایی ا

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز