تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

فارس/دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شهرستان لامرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و بیان داشت : در یک عملیات شناسایی و تعقیب و گریز ، سه نفر شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار غیرمجاز می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۴۸۴

فارس/دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شهرستان لامرد

 

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حمزه برومند فر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد با تشریح جزییاتی از این اقدام افزود: در پی گزارشی مبنی بر وجود سه شکارچی در منطقه کوه هوا ، ماموران وظیفه شناس یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با تعقیب و گریز چند ساعته موفق به کشف و ضبط سلاح ، فشنگ در این شهرستان شدند.

وی ادامه داد : در این عملیات که یک روز به طول انجامید یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه برنو بلند یک قبضه اسلحه دولول سوار و ۳عدد فشنگ چهارپاره شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد خاطر نشان کرد:پایش تمامی مناطق کوه هوا ودیگر نقاط تحت حفاظت اداره حفاظت محیط زیست لامرد شبانه روزی توسط محیط بانان و همیاران و طبیعت دوستان انجام می شود و نیروهای محیط زیست اجازه هیچ گونه تعرض و شکار و تخریب در این مناطق را به هیچ کس نخواهند داد.

منطقه شکارممنوع کوه هوا و تنگ‌خور یک منطقه شکارممنوع در جنوب استان فارس است که با وسعت ۱۲۹ هزار و ۶۵۸ هکتار گونه های ارزشمندی از حیات وحش و پوشش گیاهی را در خود جای داده است .

این منطقه در حوزه سه شهرستان لامرد از نواحی شمال غرب، شمال و شمال شرق بخش علامرودشت، خنج منتهی به بخش محمله و گراش شامل دهستان خلیلی است و یکی از ۲۰ منطقه شکارممنوع استان فارس به‌شمار می‌رود.

محدوده مذکور در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر علامرودشت، ۸۰ کیلومتری شمال شهر لامرد و ۶۵ کیلومتری جنوب غربی و غرب خنج قرار دارد و توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد حفاظت می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز