تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

آمادگی زنان البرزی جهت پیشرانی و اثرگذاری در حوزه ی منابع طبیعی

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز بیان کرد, زنان می توانند در حوزه های مختلف حفظ، اصلاح و توسعه منابع طبیعی پیشران های خوبی باشند.
کد خبر: ۶۳۸۹۵

آمادگی زنان البرزی جهت پیشرانی و اثرگذاری در حوزه ی منابع طبیعی



به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، معصومه آقایی در بیست و سومین ویدئو کنفرانس منابع طبیعی تحت عنوان "طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت "که به صورت کشوری برگزار شد، اظهار داشت: امنیت حیاتی و غذایی کشور در بستر منابع طبیعی شکل میگیرد لذا با توجه به اهمیت این موضوع در این زمینه می‌توان به سازماندهی زنان در قالب تشکل‌های مختلف رسمی و مردمی پرداخت.
وی افزود: در سراسر دنیا زنان در حوزه منابع طبیعی موثر هستند و دولت ها به مدیریت و توانمندسازی بانوان اقدام می نمایند و دانش و نیروی زنان عادی و حتی روستایی را به کار می گیرند.
آقایی تصریح کرد: با توجه به اینکه منابع طبیعی هم نیاز مردم است و هم این که سرنوشت طبیعت بسیار مهم است، باید اقدامات موثر در این زمینه اتفاق بیفتد تا براحتی بانوان با مشارکت های دولتی و خصوصی در این زمینه فعال گردند.

وی با بیان اینکه لازم است دولت به آگاهی زنان، سازماندهی و پشتیبانی و حمایت آنان بپردازد، گفت: با توجه به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) یک میلیارد درخت طی ۴ سال باید کاشته شود و ضروری است هر سال ۲۵۰ میلیون اصله درخت کاشته شود.
وی گفت: رسیدن به این مهم مشارکت همه جانبه ی اعضای جامعه را می طلبد که زنان از این حیث به شدت می‌توانند همراهی و اثرگذاری داشته باشند.
مدیرکل بانوان البرز گفت: باعث افتخار است که ۲۰ درصد نیاز کشور را استان البرز تامین می نماید .
آقایی گفت: با عزم و اراده ی جدی ای که مسئولین منابع طبیعی استان دارند، امید است این تولید افزایش هم داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع بانوان استان البرز آمادگی خود را جهت حفظ، اصلاح و توسعه ی منابع طبیعی اعلام میدارند و با تمام وجود جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله گام برمی دارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز