تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°

۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

ارسال تصاویر مستهجن شگرد تازه وهابیون

در ادامه بی کفایتی سران سعودی در اداره مناسک حج و اخبار منتشره از فساد شاهزاده های آل سعود، کمیته حفاظت از ارزش ها و پیشگیری از فساد عربستان به تازگی به استفاده ابزاری از تصاویر مستهجن برای فریب جوانان این کشور و بازداشت آنان متهم شده است.
کد خبر: ۶۴۰۸
وهابیوناخبار معاصر: به نقل از پایگاه خبری شبکه "العربیه"، اداره تحقیق و تعقیب استان "عسیر" به  "پلیس مذهبی عربستان" هشدار داد از بازداشت سوری جوانان به بهانه تصاویر مستهجن و غیر اخلاقی دست بر دارد.

بنابر این گزارش، اداره تحقیقات استان عسیر اعلام کرد: بازداشت شدگان  توسط پلیس مذهبی عربستان اعلام کرده اند که مکالمات اینترنتی مورد نظر که آنان به این اتهام دستگیر شده اند از سوی مخاطب دیگری ارسال و آغاز شده بود و فرد ناشناسی مرتباً تصاویر مستهجن ارسال می کرد و اصرار بر ملاقات حضوری داشت. اما با حاضر شدن بر سر قرار، در کمال ناباوری خود را در تله پلیس مذهبی عربستان یافتند و دستگیر شده اند.

شبکه العربیه در ادامه نوشت: سخنگوی رسمی کمیته حفاظت از ارزش ها و پیشگیری از فساد عربستان ضمن تکذیب این اتهامات گفت: این سازمان تمامی فعالیت های غیراخلاقی و جنایی را مطابق قانون و مقررات استاندارد نظام کیفری عربستان پیگیری می کند.

مرد عرب در حال حرف زدن با موبایل

روزنامه "مکه" عربستان در مقاله اخیر خود نوشت: پلیس مذهبی عربستان استفاده از نرم افزارهای جاسوسی برای نظارت بر مجرمان را رد کرده است و زیر بار اتهامات نمی رود.

مرد عرب در فضای مجازی

بنابر این گزارش، کمیته حفاظت از ارزش ها و پیشگیری از فساد عربستان در حال تنظیم شکایتی علیه روزنامه های مکه و المرصد است و این رسانه های داخلی را به انتشار اخبار توهین آمیز و نادرست درباره این کمیته متهم کرده است.

مجری خبری شبکه العربیه

مجری خبری شبکه العربیه در برنامه زنده تلویزیونی
خواستار پایان اقدامات زننده پلیس مذهبی عربستان شد



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز