تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

افتتاح نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری با حضور وزیر کشور

نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری با هدف ارائه عملکرد شهرداری های ۱۱ کلان شهر و مراکز استانی امروز با حضور وزیر کشور افتتاح شد و وی در ادامه با همراهی استاندار البرز از غرفه کلانشهر کرج نیز دیدن کرد.
کد خبر: ۶۵۲۶۱

افتتاح نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری با حضور وزیر کشور

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد وحیدی هنگام ورود به نمایشگاه که در تالار بزرگ وزارت کشور برپا شده، در مقابل بنر بزرگی از تصویر سردار شهید مهدی باکری توقف و ادای احترام کرد و در ادامه از غرفه های شهرهای مختلف بازدید بعمل آورد.
اولین ایستگاهی که وزیر کشور به آن سرکشی کرد، غرفه شهرداری قم بود که مسئولان آن ، به اشکال مختلف بویژه یک کار ویدئویی آخرین گزارش ها از وضعیت این شهر مذهبی کشور را به دکتر وحیدی ارائه کردند.
در این نمایشگاه که به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور برگزار می شود، هر کدام از شهرداری های کلان شهرها، مراکز استان ها و همچنین سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، با برپایی غرفه هایی، عملکرد خود را در زمینه های مختلف حوزه های شهری از طریق بروشور، کتاب، اقلام تبلیغی ، عکس و اینفوگرافی و همچنین گزارش های ویدئویی به نمایش گذاشته اند.
"الگوی تحول حکمرانی"، مسائل راهبردی " ، "طرح تحول کلان شهرها" و "روایت عملکرد و تعالی شهری"، از محورهای اصلی در راه اندازی این نمایشگاه اعلام شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز