تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی حمایت دولت از دهک های کم درآمد است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را حمایت دولت مردمی سیزدهم از دهک های کم درآمد جامعه با رعایت کرامت انسانی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۵۸۸۷

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی حمایت دولت از دهک های کم درآمد است


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و‌امور بین الملل استانداری البرز، سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی استان که با حضور مدیران ذیربط دستگاه های اجرایی در سالن شهدای دولت برگزار شد، دستگاه های مربوطه را ملزم به رعایت دستورالعمل های ابلاغی در راستای اجرای دقیق این طرح کرد.
جانشین ستاد طرح کالابرگ الکترونیکی استان البرز افزود: نظارت مستمر و اطلاع رسانی مناسب جز لاینفک اجرای این طرح است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هیچگونه کمبود کالا در بازار وجود ندارد بنابراین برای اجرای این طرح نیاز به تصمیمات جدید در تامین کالاها نیست و شهروندان در نحوه هزینه کرد یارانه خود کاملا مختار بوده الزام و اجباری در‌ کار نیست.
اسداللهی تاکید کرد: اصناف باید در روند اتصال خود به سامانه متمرکز این طرح تسریع کنند و هیچ تغییری نیز در قیمت اقلام ایجاد نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با استقبال خوب مردم مواجه شده است، یادآور شد: هر روز بر تعداد کاربران این طرح افزوده می شود که این موضوع ضرورت نظارت مضاعف را اجتناب ناپذیر می کند که تحقق این مهم نیز به عهده فرمانداران است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خطاب به فرمانداران گفت: گزارش های مربوطه باید بصورت مستمر جمعبندی و ارسال شود تا با شناسایی نقاط صعف و قوت آن بتوان خدمات مطلوبتری را به شهروندان ارائه کرد.
وی اظهار امیدواری کرد بزودی دهک های بیشتر و کالاهای متنوع تری به این طرح افزوده شود چرا که تمرکز دولت در این طرح از یک سو افزایش توان خرید و از سوی دیگر سنگین تر کردن سبدغذایی خانوارهاست که باید با تلاش مسئولان و‌ همراهی مردم محقق شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز