تهران ۱۸.۹۹° كمينه ۱۸.۹۹°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های البرز فعال شود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز با بیان اینکه کرسی های آزاد اندیشی در پاسخگویی به دانشجویان نقش مهمی دارد، گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی باید در تمامی دانشگاه‌های استان البرز فعال شود.
کد خبر: ۶۶۰۷۲

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های البرز فعال شود


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سید محمد میثم بصام تبار با بیان این مطلب در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پس از حضور در میعادگاه شهدای گمنام دانشگاه، در نشست مشترکی که با حضور رئیس، معاونین، مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت:رؤسای دانشگاه‌های استان باید ضمن توجه به مطالبات و نقطه نظرات دانشجویان، بسترهای لازم را برای فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه ها به عنوان مغز متفکر استان فراهم کنند.
وی افزود: به موازات این مهم، بررسی و ارائه طرح‌های پژوهشی دانشجویان، ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه رفع مشکلات مختلف استان است که می تواند علاوه بر تعامل و پیوند دوسویه دانشگاه و مسئولان به عنوان دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی که مورد تاکید نماینده عالی دولت در استان نیز می باشد، پویایی و ایجاد نشاط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح استان را به منصه ظهور برساند.
در این نشست در خصوص بازنگری در برخی سرفصل های علوم انسانی بحث و تبادل نظر شد و مسائل و مشکلات این دانشگاه در حوزه های مختلف بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شد.
گفتنی است بازدید از دانشگاه ها بر اساس مصوبات کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان به دبیری دفتر سیاسی استانداری در دستور کار قرار گرفته و تاکنون نسبت به برگزاری بازدیدهای میدانی از دانشگاه های؛ خوارزمی و فنی حرفه ای صورت گرفته است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز