تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

هفته آینده جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی برگزار می شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۰۸

هفته آینده جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی برگزار می شود

 

به گزارش معاصر ,سیدمحمد حسینی با بیان اینکه نامه معرفی نیکبخت امروز - سه شنبه - در مجلس اعلام وصول شد، اظهار داشت: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین از ارایه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت که بر اساس قانون، این لایحه توسط رییس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

حسینی در ادامه در باره اینکه آیا بین دولت و مجلس درباره این لایحه اختلافی وجود دارد که ارایه آن به تعویق افتاده است، گفت: خیر اینگونه نیست؛ بالاخره دولت باید لایحه را جمع‌بندی کرده و به مجلس ارایه دهد و مجلس نیز می تواند لایحه را جرح و تعدیل کرده و به تصویب نهایی برساند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین درباره اینکه یک رسانه محلی در استان سمنان مدعی شده که دیوان عدالت اداری رای به برکناری استاندار سمنان داده است، گفت: من اطلاع از این موضوع ندارم اما گاهی این آرا بدوی و ابتدایی است و پس از ارایه توضیحات، منتفی می شود یعنی اینطور نیست که رای اولیه قطعی شود.

حسینی با یادآوری اینکه گاهی چنین آرای اولیه ای از سوی برخی دستگاهها همچون دیوان محاسبات کشور نیز صادر می شود، افزود: البته من از جزئیات آن اطلاعی ندارم و باید در این باره سوال کنم.

نیکبخت از مدیران باسابقه وزارت جهادکشاورزی است که پیش از این در سمت های معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران فعالیت کرده است

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز