تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

ضرورت تشکیل شبکه اطلاع رسانی هماهنگ مدیریت بحران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزبا بیان اینکه تولید محتوا از مهم ترین ارکان اطلاع رسانی استان است، گفت: تشکیل شبکه اطلاع رسانی هماهنک مدیریت بحران ضروری است.
کد خبر: ۶۶۵۸۸

تشکیل شبکه اطلاع رسانی هماهنگ مدیریت بحران ضروری است



به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان فرارسیدن سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، جواد الائمه، امام محمدتقی (ع) را به حضور تمامی شیعیان تسلیت گفت، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مباحث نشست شورای اطلاع رسانی باید در محور ارائه راهکارهای اثربخش در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات باشد.
وی افزود: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی با ورود در مسیر تولید محتوای اثرگذار باید از موضوعات خبری تکراری دوری نماید.
ولی پوری با بیان اینکه در شورای اطلاع رسانی استان سیاست ما این است تا با دعوت از دستگاه های اجرایی در تولید اخبار و اطلاعات قابل انتشار هدف گذاری داشته باشیم، گفت: در این راستا ضرورت دارد برای ارتقاء آگاهی و اطلاع‌رسانی تنوع موضوعی داشته باشیم.
معاون استاندار تصریح کرد: باید اطلاع رسانی به صورت صحیح صورت گیرد و ضمن سرعت و دقت در اخبار از پراکنده گویی جلوگیری شود.
معاون استاندار با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع از وقایع سیل اخیر و مسمومیت افراد ناشی از مشروبات الکلی در استان، بر مدیریت این گونه وقایع و لزوم وحدت رویه اعلام خبر در زمان وقوع بحران تاکید کرد، گفت: چنانچه رسانه‌های رسمی نتوانند در مدیریت بحران نقش فعالی داشته باشند باید منتظر هجمه دشمن در انتشار شایعات در افکار عمومی باشیم از این رو ضروت دارد بعد رسانه ای مدیریت بحران در استان تقویت شود تا علاوه بر کمک به مسئولین و حضور میدانی ، در مدیریت صحیح افکار عمومی به درستی ایفای نقش نماییم.
ولی پوری با بیان اینکه دستگاه های مشمول بند چ برنامه های پیشنهادی و اولویت دار خود را طبق آیین نامه اجرایی جدید ارائه دهند گفت؛ شایسته است پیشنهادات دستگاه های اجرایی برای بهبود و اجرای بهتر بند چ در یک بازه ی زمانی مشخص ارائه شود.
اطلاع رسانی برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر، مساله ی مهم عفاف و حجاب، ارائه برنامه های پیشنهادی دستگاه های اجرایی استان در موضوع بند(چ) ماده (37) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای و ارائه گزارش فعالیت های انجام شده تعاونی مسکن خبرنگاران استان از اهم موضوعات مطروحه در این نشست بود .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز