تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

۵۰۰ هزار نفر در انتظار دریافت وام ازدواج

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی معاونان وزارت ورزش و جوانان، حدود ۵۰۰ هزار نفر هنوز در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.
کد خبر: ۶۶۵۹۴

۵۰۰ هزار نفر در انتظار دریافت وام ازدواج

 

به گزارش معاصر ,عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه امروز معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و نماینده بانک مرکزی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: براساس گزارش ارائه‌ شده بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود 900 هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات خود شدند و حدود 500 هزار نفر هنوز در نوبت دریافت وام هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: محدودیت منابع و فزونی موانع مهمترین دلایل این صف طولانی برای دریافت تسهیلات ازدواج است که از جمله این موانع می‌توان به عدم پذیرش ضمانت افراد بازنشسته و نیز عدم پذیرش ضمانت ضامن‌های غیرکارمند برای دریافت تسهیلات ازدواج اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: صف‌های طولانی مدت برای دریافت تسهیلات ازدواج فرصتی مناسب برای سوءاستفاده دلالان فراهم کرده و با نفوذی این سودجویان، امروز ما شاهد وام‌فروشی و سوداگری در حوزه تسهیلات ازدواج هستیم که باید با نظارت دقیق با آن مقابله شود.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
برچسب ها : وام ازدواج مجلس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز