تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
قالیباف:

دولت بر اجرای قانون حمایت از خانواده تأکید دارد

دولت از ابتدای فعالیت تأکید ویژه ای بر اجرای همه جانبه قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.
کد خبر: ۶۶۶۰۴

به گزارش معاصر؛  رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می داند.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرارسیدن عید نورانی سال‌روز ازدواج امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) را به تمام مردم عزیز ایران به‌خصوص عروس و دامادهای جوان تبریک و تهنیت می‌گویم. مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قراردادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانون‌گذاری فرهنگی قرار دهد.

وی افزود: دولت از ابتدای فعالیت تأکید ویژه ای بر اجرای همه جانبه قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، گفت: رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهید چمران فرموده اند ایشان بی هیاهوی سیاسی و خودنمایی های شیطانی برای خدا به جهاد برخاست و با آبرو به سوی خدا رفت. از خداوند متعال چنین حسن عاقبت بخیری را برای خود و همه خدمتگزاران مردم مسئلت می کنم.

ادامه دارد...

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز