تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
استاندار البرز:

اساتید بسیجی استان البرز در عرصه های مختلف پویا هستند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نقش اساتید دانشگاه ها در استان البرز تصمیم سازی و مشارکت در تدوین برنامه های مهم و اساسی برای نیل به توسعه و در نهایت کسب رضایتمندی مردم است.
کد خبر: ۶۶۷۱۷

اساتید بسیجی استان البرز در عرصه های مختلف پویا هستند

 

به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و اساتید بسیجی استان که روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، با بیان اینکه ۳۱ خرداد ماه سالروز شهادت شهید گرانقدر مصطفی چمران است، افزود: اساتید دانشگاه ها نقش مهم، کلیدی و خاص در عرصه های مختلف توسعه علمی کشور ایفا می کنند.
وی ادامه داد: تحول و توسعه پایدار در گرو به خدمت گرفتن علم است و این امر در دانشگاه ها و با پویایی اساتید محقق می شود.
عبداللهی گفت: اساتید و هیات های علمی دانشگاه بویژه با شاخصه بسیجی، موتور محرک توسعه علمی کشور هستند چراکه علاوه بر اینکه به تخصص و علم مجهز هستند، روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، خدمت به مردم را دارند.
وی افزود: بر این اساس در استان البرز نیز از این ظرفیت بزرگ بمنظور تصمیم سازی، تدوین سند آمایش علمی سرزمین و مشارکت در اقدامات قرارگاهی بویژه در حوزه اجتماعی بهره گیری شده است.
استاندار البرز گفت: نقش اساتید دانشگاه ها در استان البرز تصمیم سازی و مشارکت در تدوین برنامه های مهم و اساسی برای نیل به توسعه و در نهایت کسب رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز