تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

۳۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در اهواز کشف شد

شهروندان می‌ توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، "سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat" جهت معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.
کد خبر: ۶۶۷۶۵


به گزارش معاصر؛ خوزستان سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کشف و جمع آوری یک مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز خبر داد.

علیرضا شکرخدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک مزرعه رمز ارز غیر مجاز با ۳۷ دستگاه ماینر در اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی افزود: براساس اقدامات انجام شده این تعداد دستگاه در زیر زمین یک مجتمع در یکی از خیابان‌ های منطقه کیان اهواز کشف و ضبط شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تماس برخی شهروندان در زمینه بروز نوسان ولتاژ برق در این منطقه، با شناسایی محل و همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی این مزرعه کشف و مشکل نوسان برق برطرف شد.

شکرخدایی عنوان کرد: شهروندان می‌ توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، "سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat" و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش جهت معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

وی با اشاره به صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در کلانشهر اهواز خاطرنشان کرد: صنعت برق در بخش‌های تولید، انتقال و توزیع به صورت شبانه روزی با هدف پایداری شبکه برق در تلاش است تا در فصل گرم قطع جریان برق رخ ندهد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز