تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

جلسه شورای شهر تهران برگزار شد

جلسه علنی امروز شورای شهر تهران آغاز شد.مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران بعد از چند جلسه غیبت به دلیل بیماری امروز در شورا حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۶۶۸۸۹

جلسه شورای شهر تهران برگزار شد

 

به گزارش معاصر,چمران در خصوص دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه  از رییس دیوان عدالت اداری برای حضور در شورا دعوت کردیم.

وی ادامه داد: همچنین نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران گزارشی از منطقه 5 ارائه می کنند. سپس خزانه دار شورا گزارشی در خصوص درآمدها و هزینه های اسفند سال گذشته ارائه می کند. البته گزارش فروردین هم  آماده شده و در جلسه دیگری ارائه می شود.

به گفته چمران، چند حسابرسی دیگر هم داریم و انشالله امروز حسابرسی ها به  پایان می رسد و وارد حسابرسی 1400 و 1401 می شود که دوره خود ماست.حسابرسی که تاکنون داشتیم مربوط به دوره قبل بود که متاسفانه آنها حسابرسی نکرده بودند. چرا نکرده بودند باید از خودشان پرسید؟

وی در خصوص استفاده تاکسی و اتوبوس از کولر در روزهای گرم تابستان گفت:اتوبوس های که  کولر دارند روشن می کنند؛ مگر اینکه خراب باشد که باید درست کنند. اتوبوس دو کابینه را که ما  وارد کردیم کولر داشت و از کولر آن استفاده می شود چرا که این اتوبوس های پنجره ندارند.

چمران در خصوص استفاده تاکسی ها از کولر گفت:  اگر تاکسی کولر را روشن کند پول آن را از مشتری دریافت می کند و قطعا اگر کولرشان خراب نباشد روشن می کنند چون پولش را می گیرند و این موضوع ساده و راحت است و بحث خاصی نیست.

رییس شورای شهر تهران گفت: در خواست می کنیم که رانندگان کولرها را روشن کند تا شهروندان در این روزهای گرم راحت تر تردد کنند.

 

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز