تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
در قرارگاه جوانی جمعیت البرز :

اخطار جدی استاندار البرز به بانک های خصوصی استان

استاندار البرز گفت: اعتبارات بانک ها از محل سپرده ها و حساب های مردم تامین می شود بنابراین ضرورت دارد که بویژه بانک های خصوصی برای ارائه تسهیلات حمایتی در حوزه های مختلف اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۳۴۴

اخطار جدی استاندار البرز به بانک های خصوصی استان

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت که روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک هفته امامت و ولایت بر ضرورت حمایت از جوانان برای ازدواج، پشتیبانی از فرزندآوری و خانواده های دارای بیش از ۲ فرزند تاکید کرد.
وی ادامه داد: بر این اساس باید با اشراف به قوانین و مصوبات ابلاغی از دستگاه های حمایتی، ادارات مربوطه و بانک ها، حامی جوانی جمعیت و فرزندآوری باشیم.
عبداللهی گفت: ارتقا سطح معیشت خانواده ها از طریق مشوق هایی که برای امر فرزندآوری در نظر گرفته شده، باید اجرایی شود و در این راستا ضرورت دارد مدیران از تمامی اختیارات خود استفاده کنند.
وی افزود: فرهنگسازی و تشریح مزایای فرزند بیشتر برای خانواده و جامعه از جمله موضوعاتی است که باید با تبلیغات و اقدامات رسانه ای در دستور کار قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: تسریع و عدم سخت گیری های بی مورد در اعطای تسهیلات حمایتی، از اهمیت بالایی برخوردار است از این بانک ها باید منابع بیشتری را به این حوزه اختصاص دهند.
وی با اخطار جدی به بانک های خصوصی استان در خصوص عدم همراهی برای اعطای تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و حمایت از جوانی جمعیت، افزود: ضرورت دارد تمامی بانک های استان بویژه در بخش خصوصی، درآمدها و منابع اعتباری حاصل از استان را در داخل استان هزینه کنند.
عبداللهی گفت: قطعا به اخطار بسنده نخواهیم کرد و اقدامات ویژه ای را از طرق ملی و اختیارات استانی در برنامه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز