تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

مشکلات پروژه های عمرانی بیمارستان های البرز بررسی شد

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی بیمارستان های سید الشهدا، کمالشهر و امام خمینی(ه) البرز با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۳۴۸

مشکلات پروژه های عمرانی بیمارستان های البرز بررسی شد


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، افضلی در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی بیمارستان های سید الشهدا، کمالشهر و امام خمینی (ره) با بیان اینکه این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات طرح های عمرانی بیمارستان صورت پذیرفت که متاسفانه در حوزه‌های مختلف مشکلات عدیده‌ای از گذشته بوده ولی با توجه به افزایش جمعیتی منطقه مشکلات بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این نشست با تاکید بر تهیه و ارائه وضعیت جدول زمان بندی اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام، اظهار داشت: دستور جلسه بنا بر دستور استاندار محترم به منظور نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی است و به همت معاونت امور عمرانی، کلینیک حصارک تحت نظارت اداره کل درمان تامین اجتماعی با واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان احداث می شود.

افضلی گفت: جهت تسهیل ارائه خدمات درمانی توسط مدیریت جدید بیمارستان امام خمینی، مقرر شد فصل مشترک هزینه ها و درآمدهای مجموعه تعیین تکلیف و به قید فوریت راه اندازی کلیه واحدها ظرف هفته های آتی در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار اضافه کرد: با توجه به اتمام مدت قرارداد پیمانکار قبلی و همچنین پایان مبلغ اعتباری که جهت تکمیل و بهره برداری از بیمارستان کمالشهر در نظر گرفته شده بود ، مقرر گردید ادامه پروژه بیمارستان فوق به پیمانکار جدید واگذار گردیده که موظف شده تا چند روز آینده نسبت به تجهیز کارگاه و تکمیل بیمارستان اقدام نماید.

دکتر افضلی در این نشست ضمن استماع اظهارات مدیران کل در خصوص پروژه های عمرانی بیمارستان با ارائه دستوری مقرر نمود تا مدیران ذیربط در اسرع وقت پیگیر رفع مشکلات مطروحه باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز