تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
هاجسون:

ما به اسپانیا باختیم نه داور و زمین بازی

سرمربی تیم ملی انگلیس ادعا کرد که تیمش در شرایطی مغلوب ماتادورها شده که بازی خوبی در خانه قهرمان یور 2012 انجام داده است.
کد خبر: ۶۷۵۶
هاجسوناخبار معاصر: تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیداری دوستانه در شهر آلیکانته اسپانیا میهمان ماتادورها بود و در پایان با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

یک گل تماشایی از ماریو گاسپار با یک ضربه قیچی برگردان و گلی دیگر از سانتی کاسورلا که در هر دوی آنها اشتباه جو هارت، سنگربان انگلیسی ها تأثیرگذار بود، سبب شد که شاگردان روی هاجسون دست خالی به خانه برگردند و بعد از مدت‌ها طعم شکست را بچسند.

جو هارت بعد از بازی شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه را در عملکرد ضعیفش تأثیرگذار دانست اما روی هاجسون ادعای دروازه‌بان منچسترسیتی را رد کرد.

سرمربی انگلیس پس از این بازی که با ثبت هفتمین برد متوالی برای اسپانیا همراه بود، گفت: ما برای مدتی طولانی از بازی خوب کار کردیم و قبول باخت با ارائه چنین عملکردی سخت بود. من حتی برای یک دقیقه حاضر نیستم این موضوع را بپذیرم که زمین بازی در شیوه عملکردمان تأثیرگذار بود.واقعیت این است که حریف ما تیم بسیار خوبی است. 

هاجسون که احتمال دارد بازی دوستانه بعدی تیمش (سه‌شنبه شب برابر فرانسه در ورزشگاه ومبلی) به دلیل حملات تروریستی اخیر در فرانسه لغو شود، ادامه داد: ما در بازی برابر اسپانیا باید بهتر از این کار می‌کردیم. آنقدر که می‌خواستیم خوب کار نکردیم و حق اسپانیا بود که بازی را ببرد. پس بیایید زمین بازی و داوران را برای توجیه شکست‌مان بهانه نکنیم. بگذارید عملکرمان را بررسی و نقاط قوت و ضعف‌مان را شناسایی کنیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز