تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

مرضیه برومند: من تندم اما تندرو نیستم

متاسفانه حوادث اخیر، چهره خشن و نازیبای تاریخ را به ما نشان داد و حتی شمایل زیبایی که دین به ما نشان داده بود، متاسفانه به‌دلیل عملکرد برخی مدعیان دینداری، به چهره‌ای زشت تبدیل شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۴

 

هم میهن نوشت: خوشبختانه موقعیت و سابقه‌ای دارم که معمولا ازسوی طیف‌ها و جناح‌های مختلف مورد احترام و و وثوق است، بنابراین فکر کردم می‌توانم از این موقعیت به‌نفع فرهنگ، هنر، سینما و خانواده سینما استفاده کنم.

واقعیت این است بودجه‌ای که وزارت ارشاد به خانه‌سینما می‌دهد، پول خود خانه سینماست. چون از ابتدا قرار بوده که ۲درصد از فروش فیلم‌ها به خانه‌سینما تعلق بگیرد که گویا به‌جز یکی، دو سال این امر اتفاق نیفتاد.

همین‌جا هم از برخی که به‌شکل ناشناس یا بی‌نام در برخی شبکه‌های اجتماعی مطالبی می‌نویسند که باید خانه‌سینما را تعطیل کرد، دعوت می‌کنم که بیایند با هم گفت‌وگو کنیم تا ببینیم وجود خانه‌سینما ضروری هست یا نه؟

متاسفانه حوادث اخیر، چهره خشن و نازیبای تاریخ را به ما نشان داد و حتی شمایل زیبایی که دین به ما نشان داده بود، متاسفانه به‌دلیل عملکرد برخی مدعیان دینداری، به چهره‌ای زشت تبدیل شد و این بیش از هرکسی، هنرمندان را می‌رنجاند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز