تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

بیش از ۱۱۰ جشن ولایی عید غدیر در شهر کرج برگزار شد

معاون استاندار شهرستان کرج اعلام کرد: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و جشن‌های عیدغدیرخم، بیش از ۱۱۰ جشن مذهبی و ولایی فقط در مرکزیت کلانشهر کرج برگزار شد .
کد خبر: ۶۷۶۴۸

بیش از ۱۱۰ جشن ولایی عید غدیر در شهر کرج برگزار شد



به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، کاوه حداد پور با اعلام این خبر افزود: این جشن ها با برپایی مواکب فرهنگی در بیش از 110 محله شهر کرج و نورافشانی متفاوت در سه نقطه از شهر شامل بلوار بلال کرج، مهرشهر ( شعبان آباد) و بام کرج( تپه الله اکبر) اجرایی شد.
وی برگزاری جشن میهمانی یک کیلومتری غدیر در بوستان کیانمهر کرج، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، راه اندازی کاروان های جشن خودرویی با حضور 14 زوج جوان و علاقمند علوی از کوه نورالشهدا، اجرای طرح اطعام خانه به خانه با مشارکت در برگزاری جشن مدارس قرآنی و دانش آموزی با مشارکت انجمن اسلامی دانش آموزی را از دیگر برنامه های جشن عید غدیر در مرکزیت استان البرز اعلام کرد.
حدادپور گفت: برای نخستین بار تولیدات رسانه ای متنوعی بمناسبت عید غدیر با همکاری حوزه هنری در شهر کرج تولید و منتشر شد که نماهنگ صبح بیعت، مرد میدان، ماه من، نماهنگ دو زبانه پدر خاک، قطعه موسیقی شیر خدا از جمله این تولیدات فرهنگی و رسانه ای بوده است.
وی افزود: شب شعر کشوری نَفْس نبی نیز از دیگر رویدادهای مهم فرهنگی شهر کرج در دهه امامت و ولایت بود که از واقعه غدیر تا مباهله با موضوعات عید سعید غدیر، ولادت امام کاظم (ع) و مباهله در صحن مطهر امامزاده حسن (ع) برگزار شد.
حدادپور گفت: به موازات کلانشهر کرج در شهرهای اقماری نیز ویژه برنامه های متعددی بمناسبت عید سعید غدیر خم عید امامت و ولایت اجرایی شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز