تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

رئیس هیئت بوکس تهران انتخاب شد

مجید عباس‌زاده با رای اعضای مجمع به‌ عنوان رئیس هیئت بوکس تهران انتخاب شد.
کد خبر: ۶۷۷۷۱

رئیس هیئت بوکس تهران انتخاب شد

 

به گزارش معاصر,مجمع انتخاباتی هیئت بوکس تهران به ریاست سیدروح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس و حضور علی جوادی مدیرکل ورزش استان تهران، سیدابراهیم موسوی مدیرفنی تیم‌های ملی، علی دانشمندفرد سرپرست دبیری‌ فدراسیون و اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در این مجمع، مجید عباس‌زاده‌ با کسب‌ ۲۲ رای (تمامی آرا) برای‌ چهار سال به‌عنوان رئیس هیات بوکس تهران انتخاب شد.

سرپرست فدراسین بوکس در پایان این مجمع، بیان کرد: در ابتدای صحبت‌هایم‌ از زحمات مرتضی شیری تشکر می‌کنم‌ که عملکرد خوبی در هیئت تهران داشتند. او از قهرمانان آسیا سابق آسیاست‌ که در تیم ملی نیز مربی بوده است. همچنین ممنون خدمات‌ محمد ستارپور هستم که پنج سال ریاست هیات را برعهده داشت و خدمات ارزنده‌ای‌ را ارائه کرد. به مجید عباس‌زاده نیز تبریک می‌گویم.

حسینی افزود: جامعه بوکس تهران از رئیس جدید انتظار دارند. استان تهران خودش یک فدراسیون است. هر زمانیکه استان تهران نتایج خوبی می‌گرفت، تیم ملی نیز به موازات‌ آن به موفقیت می‌رسید.

وی ادامه داد: از مجید عباس‌ زاده انتظار داریم باشگاه‌ها را با استفاده از مربیان مجرب فعال کند و ما نیز مشاوره می‌دهیم‌ و حمایت‌ می‌کنیم. اکنون سه ملی‌پوش‌ تیم ملی از تهران هستند اما توقع می‌رود این تعداد افزایش یابد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز