تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

تاریخ آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری اعلام شد

رییس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری دی سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۵۱

تاریخ آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری اعلام شد

 

به گزارش معاصر,محمدحسین دادخواه روز چهارشنبه در نخستین نشست مشترک اعضاء شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری و روسای کانون های کارشناسی سراسری در سخنانی از برنامه این کانون برای برگزاری آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری در دی سال ۱۴۰۲ با هماهنگی سازمان سنجش و آموزش کشور در چارچوب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خبر داد.

وی همچنین تاکید کرد: شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری از این پس طبق قانون جدید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای جذب کارشناس رسمی دادگستری اقدام خواهد کرد.

دادخواه در این نشست که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و رئیس دادگاه های تجدید نظر استان تهران همراه بود، برگزاری جلسات اعضا دوره پنجم شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری با رییس و مسوولان قوه قضائیه در دوره جدید مدیریتی دستگاه قضا را بسیار راهگشا و اثربخش دانست.

رییس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری ضمن قدردانی از زحمات اعضای دوره چهارم این شورا تصریح کرد: پرونده های انتظامی کارشناسان تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام رسیده و تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون و در مواعد معین انتخابات کانون های استان‌ها برای انتخاب اعضای هیات مدیره کانون های کارشناسی برگزار شده از سیستمی شدن مکاتبات این کانون و عادلانه کردن ارجاع پرونده ها برای اظهار نظر کارشناسی خبر داد.

دادخواه همچنین گفت: نظام نامه های اداری و استخدامی و مالی و سایر کمیسیون های نه گانه به روز رسانی شده است.

رییس شورای کانون عالی در ادامه، کار کارشناسی را به لحاظ روشن شدن و کشف حقیقت در پرونده های قضایی بسیار مهم و خطیر دانست و از مسوولان دستگاه قضایی و قضات دادگاه‌ها در صدور آرای عادلانه با توجه به پشتوانه نظریه های کارشناسی و سایر ادله قانونی تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز