تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی را رتبه‌بندی می‌کند

تاکنون بیش از 5000 طرح مشاوره‌ای و 400 عنوان آموزش کاربردی اجرا کرده‌ایم و آماده‌ایم با توجه به نیاز شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی دوره‌های آموزشی اختصاصی این رشته صنعت را طراحی و اجرا نماییم.
کد خبر: ۶۸۰۵۹

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران، اعضا این اتحادیه می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای و آموزشی سازمان مدیریت صنعتی از جمله حضور در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران و فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی استفاده کنند.


به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این تفاهم‌نامه که همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ضمن حضور و بازدید ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از این نمایشگاه، امضا و میان طرفین مبادله شد، همکاری‌های آموزشی، برگزاری مشترک دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و مقطع‌دار، مشاوره تخصصی‌، توسعه تعاملات بین‌المللی را نیز شامل می‌شود. از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه می توان به تامین نیازهای آموزشی و مشاوره‌ای بنگاه‌ها، ترویج مبانی و همکاری در زمینه رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در صنعت چاپ و بسته‌بندی اشاره کرد.

کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در این جلسه ضمن معرفی فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان، با اشاره به قدمت 60 ساله سازمان مدیریت صنعتی گفت: تاکنون بیش از 5000 طرح مشاوره‌ای و 400 عنوان آموزش کاربردی اجرا کرده‌ایم و آماده‌ایم با توجه به نیاز شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی دوره‌های آموزشی اختصاصی این رشته صنعت را طراحی و اجرا نماییم.

در این جلسه بابک عابدین رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر‌کنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران نیز ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه، اعضای اتحادیه در سطح گسترده از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای سازمان مدیریت صنعتی؛ بهره ببرند

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز