تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

برگزاری سمینار عفاف و حجاب در شركت نفت و گاز كارون

همچنین به ارائه راهکارهایی برای هدایت فرزندان به خصوص دختران در حفظ و تقید عفاف و حجاب اشاره كرد.
کد خبر: ۶۸۱۷۹

 


به گزارش معاصر پايگاه اطلاع رساني نفتخيز، به مناسبت سالگرد واقعه تلخ مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب، سمینار عفاف و حجاب به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار گردید.

در اين آیین كه روز چهارشنبه 21 تیرماه به همت مدیریت منابع انسانی، مشاور مدیر عامل در امور بانوان، پایگاه مقاومت بسیج کارون و شورای امر به معروف و نهی از منکر مناطق نفتخیز جنوب برگزار گردید، مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و بانوان شاغل در شرکت کارون حضور داشتند.

احمد سواعد، سرپرست مدیریت منابع انسانی این شرکت ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت یاد شهدای واقعه مسجد گوهرشاد در تظاهرات علیه ممنوعیت حجاب در دوران پهلوی اول، به ضرورت فعالیت های تبیینی در مبارزه با کارزارهای تبلیغی گمراه کننده دشمن در جنگ نرم اشاره کردند.

در بخش دیگری از این نشست سرکار خانم "فربحی" استاد دانشگاه و روانشناس به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در دین مبین اسلام پرداخت و توصیه های علمی و عملی در خصوص نحوه حفظ شعائر دینی در محیط کار و خانواده بیان نمود. همچنین به ارائه راهکارهایی برای هدایت فرزندان به خصوص دختران در حفظ و تقید عفاف و حجاب اشاره كرد.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از 5 تن از بانوان شاغل برتر شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در حوزه عفاف و حجاب تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز