تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

مراسم بزرگداشت روز ملی حراست در شركت نفت و گاز كارون

مانور صبحگاهی و مراسم بزرگداشت روز ملی حراست به همت حراست شرکت کارون برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۸۵

به گزارش معاصر، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، در آیینی که روز چهارشنبه 21  تیرماه 1402 همزمان با روز ملی حراست در اداره حراست کارون برگزار شد، مدیر عامل شرکت و هیات مدیره به همراه جمع کثیری از کارکنان حراست شرکت نمودند.

در ابتدای مراسم، مانور صبحگاهی حراست با فرمان رییس حراست کارون انجام گردید. سپس فتح الله گشتاسبی ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم به فعالیت های یکسال گذشته پرداخت. وي ضمن برشمردن اقدامات جهادی در بازسازی و ساماندهی فعالیت های حراست که با نگاه پیشگیرانه انجام شده است از نوآوری گروه های تخصصی جهادی همچون طراحی و ساخت تکیه گاه های بتنی جایگزین تکیه گاه های فلزی و همچنین طراحی و ساخت نشانگرهای بتنی جایگزین نشانگرهای فلزی جهت جلوگیری و کاهش سرقت  اشاره کردند.

در ادامه مراسم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت گاز و کارون ضمن قدردانی از کارکنان اداره حراست و تشکر از اقدامات ارزشمند انجام شده، به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرده که معظم له فرمودند: حراست باید آنچنان قوی و قدرتمند عمل کند که خود در مسیر تهمت و اتهام قرار نگیرد.

مهندس حسن شهروئی به جایگاه و اهمیت حراست در شرکت اشاره نموده و از کارکنان حراست دعوت کرد در خصوص آموزش و تکریم ارباب رجوع اهتمام ورزند.

در بخش دیگری از این مراسم از نفرات برتر حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : نفت انرزی گاز نفت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز