تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
باقری:

سطح امنیت در آذربایجان شرقی قابل قبول است

واحدهای نظامی و انتظامی مستقر در استان از نظر میزان آمادگی بررسی شدند و شاهد نتایج امیدوار کننده در حوزه امنیتی هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۲۸


به گزارش معاصر، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارزیابی امنیتی استان آذربایجان شرقی در سطح مطلوبی بوده و آرامش در مرزها برقرار است.

 سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از دستاوردهای فراجای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با امید بخش توصیف کردن اقدامات امنیتی در این استان اظهار کرد: سطح امنیت در استان آذربایجان شرقی قابل قبول بوده و در حوزه کشفیات جرم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات فراجا در تامین امنیت پایدار در مسیر پیشرفت است، افزود: فرآیندهای جدید و توسعه یافتگی جرم، کار پلیس را سخت کرده اما استفاده از فناوری‌های جدید، هوشمندی پلیس را ارتقا بخشیده است.

او با قدردانی از همکاری ارگانها با فراجا در تامین امنیت پایدار گفت: ارزیابی امنیتی استان در سطح مطلوبی بوده و آرامش در مرزها برقرار است.

سرلشکر باقری با اشاره به حضور تیم های متعدد ارزیاب از ستادکل نیروهای مسلح در استان آذربایجان شرقی گفت: واحدهای نظامی و انتظامی مستقر در استان از نظر میزان آمادگی بررسی شدند و شاهد نتایج امیدوار کننده در حوزه امنیتی هستیم.

وی در سفر به استان آذربایجان شرقی از نمایشگاه دستاوردهای فراجا در این استان در حوزه های کشف جرم، اشراف اطلاعاتی فضای مجازی، فناوری اطلاعات، فرهنگی و پژوهشی، پلیس هوشمند و پیشگیری بازدید کرد و در جریان اقدامات این حوزه ها قرار گرفت.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز