تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

سکه صعودی شد

فعالان بازار معتقدند با نزدیک شدن به دهه اول محرم بازار ارز تهران با کاهش تقاضا همراه شده و یکی از دلایل کم شدن حجم خریدها در بازار ممکن است ناشی از همین عامل باشد.
کد خبر: ۶۸۲۶۴

 


به گزارش معاصر به نقل از اقتصادنیوز؛ قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز در حدود ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان به فروش رسید و سکه امامی هم امروز با نوسان صعودی ۵۰ هزار تومانی به محدوده ۲۷میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

امروز سه شنبه 27 تیر ماه قیمت دلار در تهران در حدود 49 هزار تومان تومان به فروش رسید. قیمت دلار درهرات هم با گپ مثبت تقریبا 200 تومانی وارد وارد کانال 49 هزار تومان شد؛ با این حال در نیمه ظهر امروز هرات کانال 49 هزار از دست داد و تا مرز حمایتی 48 هزار و 800 تومان پایین آمد.


نرخ حواله درهم نیز امروز نوسان کاهشی را ثبت کرد و نسبت به عصر دیروز با افت تقریبا ۶۰ تومانی در حول و حوش ۱۳ هزارو ۴۶۰ تومان به فروش رسید.

فعالان بازار معتقدند با نزدیک شدن به دهه اول محرم بازار ارز تهران با کاهش تقاضا همراه شده و یکی از دلایل کم شدن حجم خریدها در بازار ممکن است ناشی از همین عامل باشد.

سایه اخبار سیاسی بر سر دلار

یکی از خبرهای مهمی که مورد توجه معامله گران دلار قرار گرفت در مورد آزادی زندانیان دو تابعیتی بود.متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته برای آزادی آمریکایی های دو تابعیتی زندانی در ایران است، گفت که این موضوع اولویت مهمی برای ما است.

اظهارات این مقام مسئول در شرایطی است که در شرایط فعلی به نظر می رسد بازار به یک خبر سیاسی مهم دیگر چشم دوخته است.

در خبرها آمده بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان وارد تهران شده و با مقامات ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرده است.عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که از اینی سفر نتایج مطلوبی مخابره شود احتمال عقبگرد قیمت دلار محتمل است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز